Wpis z mikrobloga

  • 881
O tym jak wydymała mnie pszczółka Maja z Kownat . Wykopki chciałem ostrzec wszystkich korzystających z usług złodziejskiego parku rozrywki jakim jest maja land . Na początku tego miesiąca kupowałem bilety dla siebie i dla syna tzw. Karty roczne uprawniające do całorocznego wejścia . W skutek błędu i wykrzaczenia się ich strony dokonałem płatności dwukrotnie w odstępie minut na te same dane i na to samo nazwisko kart rocznych . Gdy zorientowałem się że gotówka została mi ściągniętą z konta podwójnie zgodnie z zaleceniem Pani w kasie skontaktowałem się z customerservice@majalandkownaty.pl . Kompletnie mnie olali napisali że nie przewidują zwrotów za bilety . Od tamtej pory nikt mi nie odpisuje na moje maile, minęło już ponad dwa tygodnie a ja postanowiłem że nie odpuszczę gnojkom .I pojadę z nimi najpierw w społecznościówach a na koniec doprawię UOKIKiem. Złodzieje wiedzą że oczywistą oczywistością jest że niema fizycznej możliwości żeby jedno #dziecko korzystało z dwóch kart rocznych jednocześnie a karta jest imienna . #dzieci #oszukujo #majaland #zlodzieje #afera
wacek901 - O tym jak wydymała mnie pszczółka Maja z Kownat . Wykopki chciałem ostrzec...

źródło: comment_1652935071KCrsmwd1eTyDCpiSGPagI8.jpg

Pobierz
  • 76
  • Odpowiedz
@wacek901 nie, zglaszasz reklamacje chargeback do swojego banku, oni do operatora, operator do swojego klienta i organizacji platniczej i wszyscy to rozpatrują miedzy innymi weryfikując dokumenty od klienta. Masz dwie platnosci na tę samą kwotę więc nie powinno byc problemu z chargebackiem na podwójne obciążenie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 89
@wacek901: wbijasz na PayPala, wchodzisz na drugą transakcję i na pewno będzie gdzieś opcja zgłoszenia problemu. Opisuje ze stroną się wywaliła i zdublowało płatność, w dodatku że pisałeś do sprzedawcy o zwrot pieniędzy a on się wypiął więc teraz ich prosisz o internewcje. Załączasz screeny maili, wysyłasz. Po 2 tyg albo i wcześniej masz kasę zwrócona.
  • Odpowiedz
chargebacki łatwo przechodzą na PayPalu a widzę że nim płaciłeś, także zbierz dokumentację i uderzaj do PayPala, dostaniesz hajs z powrotem na 100%


@rivers666: Potwierdzam jako osoba sprzedająca na PP. Od razu otwieraj dysputę. Jest szansa, ze od razu dostaniesz zwrot - bo prowizję za dysputę płaci sprzedawca, a takie sytuacje wygrywa klient na 99%.
  • Odpowiedz
Jesteś w bardzo komfortowej sytuacji, zwrot na Paypalu będzie bezproblemowy, a nawet na ING po zrobieniu chargeback dostaniesz pewnie automatycznie warunkowy zwrot i dalej bank już będzie to sam wyjaśniał i czekał na na ich odpowiedź.

@wacek901:
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 89
@wacek901: Kolego, a mógłbyś nie robić spacji przed postawieniem kropki? Przecież to wygląda strasznie. Spację stawia się PO znaku przestankowym, nie przed.
Poza tym wskutek piszemy łącznie, niemniej również. Pozdro.
  • Odpowiedz
  • 1
@wacek901 chargebacki łatwo przechodzą na PayPalu a widzę że nim płaciłeś, także zbierz dokumentację i uderzaj do PayPala, dostaniesz hajs z powrotem na 100%

Chargeback na PayPal jest spoko
  • Odpowiedz
@wacek901: dobrze mirki ci radzą chargebacki działają tez tak ze jak będą próbowali zlewać prośbę banku o wyjaśnienie to robią go z automatu. Mi tak kiedyś na kawalerskim kolegi policzyli 2 razy za ta sama butelkę tequili i napój w odstępie 40 minut. Kasa była u mnie na koncie po 2 tygodniach od reklamacji .
  • Odpowiedz
@rivers666: Chargeback na PayPalu przechodzi praktycznie zawsze - w przeciwieństwie do innych operatorów, PayPal zakłada, że to osoba, która płaciła ma racje i to firma której zapłacono ma udowodnić swoją „niewinność”.

Przedstawią za mało dokumentów? Dostajesz zwrot.
Nie wyrobią się z dosłaniem wszystkich papierów? Dostajesz zwrot.
Zdaniem PayPala potwierdzenia są niewystarczające? Dostajesz zwrot.

Generalnie bardzo spoko, dopóki jest się klientem, a nie firmą, której ktoś za cis zapłacił, a później mu
  • Odpowiedz