Wpis z mikrobloga

Przeładowanie programu nauczania, które wynika z podstaw systemu jakoś nie zadziałało.


@AssRock: program nauczania jest od lat sukcesywnie ograniczany. A mimo to statystyki są coraz gorsze, a przynajmniej w moim powiecie.

Dlatego zamiast uczyć dat wojen peloponeskich czy zaawansowanej budowy pantofelka


W lokalnym liceum pierwsze klasy na matematyce męczyły się ze zbiorami. Na angielskim podstawowym nie młodzież nie potrafi odmienić czasownika być. Pozostałe języki nie lepiej.

Powtarzasz oklepane frazesy o pantofelku
program nauczania jest od lat sukcesywnie ograniczany. A mimo to statystyki są coraz gorsze, a przynajmniej w moim powiecie.


@NPC_358034: Sukcesywnie bym nie powiedział, bo nie jest to kwestia trudności tematów, a ich przeładowania. Nadal dzieciak musi tyrać nie gorzej niż osoba dorosła w kołchozie od 8 do 15 przez 5 dni w tygodniu + jeszcze praca w domu.

nauczyciel nawet nie próbuje takich rzeczy przekazywać bo ma do załatania dziury
No i jakoś sukcesywne ograniczanie programu nie pomogło z tym by dzieci z podstawówki miały wystarczają wiedzę by przejść do liceum (czy kiedyś gimnazjum) i nadal jest ten sam problem co 10 lat temu czyli braki z poprzedniej klasy/szkoły/roku.


@AssRock: nie pomaga bo problem leży w tym że generalnie ludzie mają gdzieś publiczną edukację i nie cenią ani jej, ani własnych pieniędzy z podatków które idą na jej finansowanie. Tak było,
no tak, niezależnie od sytuacji można klepać o pruskim modelu nauczania i cyk pora na CS

a potem masz tłumy turbodzbanow co zakładają koszulki z Che Guevara albo właśnie Mussolinim a u ruskich masz powrót flagi ZSRR

Szkoła uczy dużo średnio użytecznych no ale co jak co, ostatnie lata pokazują że o totalitaryzmach co nieco wiedzieć warto


@NPC_358034: Dlatego właśnie w #!$%@? istotne jest wiedzieć o co chodziło w traktacie w