Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Javert_012824_xKJgzsHKaU,q60.jpg)
Javert_012824 +165
Sytuacja z Lęborka. Kto według was jest winnym tego incydentu?
#wypadek #polskiedrogi #samochody #motoryzacja #prawo #prawojazdy
#wypadek #polskiedrogi #samochody #motoryzacja #prawo #prawojazdy
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1673345968GZxK0OPjIWnSbGrEjjeaNR,w150h100.jpg)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Zaczytanaa_FraLUKBhxz,q60.jpg)
Zaczytanaa +51
Do jakiego kraju chcielibyście wyemigrować/urodzić się i dlaczego akurat tam? U mnie w sercu niezmiennie od kilku lat Islandia - brak upałów, czyste powietrze, piękne krajobrazy i kolor niebieski na fladze
#krakow #krakowskiedrogi
Komentarz usunięty przez autora
eh co za idioci..
@Papasanbaba #!$%@?ć obydwa pasy tramwajowe. Dodać drugi pas samochodowy i strumyk.
Tramwaj nie ma racji bytu i jest po prostu bez sensu. Zajmować połowę drogi tylko po to, żeby co 10 minut przejechał.
@zarazzzek: Przecież 2m to jest minimum absolutne i nie można chyba nawet mniejszego zrobić, a Starowiślna jednak ma trochę bujniejszy ruch pieszych niż np. jakaś ulica na przedmieściach.
@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: Tramwaje na Starowislnej jeżdżą zdecydowanie częściej niż co 10min, dodatkowo sumarycznie przewożą więcej ludzi
@venividi: problemem tego miasta nie jest to, że daje priorytet komunikacji miejskiej na wybranych ulicach. Problem polega na tym, że miasto "uspokaja" ulice w danym rejonie a w zamian nie daje alternatywy w postaci jakiejś śródmiejskiej wydajnej obwodnicy, która przejęłaby ruch samochodowy z tych ulic. Z parkingami na obrzeżach centrum, by
Dlatego uważam że taka zmiana jest krokiem w dobrą stronę, co z resztą sam zauważasz. Powinno się zatem krytykować m.in. fakt małej ilości P+R, a nie takie projekty.
Takie są niestety fakty, większość osób gdyby miała taką możliwość, to wjechałaby do samych Sukiennic. Dlatego uważam że ograniczenie ruchu samochodowego w ścisłym centrum i oddanie go pieszym i rowerom, jest priorytetem.
Nie przeszkadza
@venividi: prawda jest taka, że spora część mieszkańców porusza się po mieście samochodem bo nie ma alternatywy i nie stać ich na to by tracić 3x więcej czasu dziennie na jazdę komunikacją miejską. A miasto nic nie robi by poprawić jakość zbiorkomu, sprawdź
@goferek: Ale żeby zbiorkom był efektywny, to nie może być blokowany przez samochody. Co z tego że będzie tramwaj co 2 min, skoro i tak będzie stał w korkach i blokował jeszcze bardziej miasto?
@venividi: wiedziałem że wyskoczysz z czymś takim. Właśnie dlatego wspomniałem chociażby o tym nowo budowanym "szybkim" tramwaju. Gdzie on będzie blokowany przez samochody? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Albo gdzie są blokowane pojazdy komunikacji miejskiej w godzinach gdy na ulicach jest pusto? Jak jadę gdzieś w korku o nietypowej godzinie to najczęściej jest on prowadzony przez
@xerox75: w 2022 nie musisz wszędzie podjeżdżać dostawczakiem pod drzwi. Mamy wózki, paleciak i mnóstwo innych narzędzie ktore pozwalają nam żyć jak cywilizowani ludzie, a nie jak małpy czczące samochody
@celulozy: i tak rowerzyści będą jechać inaczej, patrz na DDR przy plantach. Mało który rowerzysta z niej korzysta.
@goferek: Czy fakt istnienia szybkiego-wolnego tramwaju albo Twój dowód anegdotyczny, zmienia coś w kwestii tego że w godzinach szczytu całe centrum stoi przez samochody?
Komentarz usunięty przez autora
@xerox75: Doceniam uprzejmy ton, ale to bzdura Panie Kolego. Ktoś kto musi iść do sklepu, żeby coś pomacać i zobaczyć, żeby kupić zrobi to. Ktoś komu wystarczą zakupy przez internet - kupi to przez internet - zakupy przez internet są dobre dla obu stron ze względu
Komentarz usunięty przez autora
@xerox75: Czy Ty właśnie porównałeś galerię handlową do centrum miasta?
@xerox75: co w tym złego? Ja tu widzę tylko mniej przepalonej benzyny bez sensu i mniej straconego czasu
@goferek: Nie dziwię się, skoro ta przy plantach jest w pasie ruchu samochodów i -jak to u nas bywa- co kawałek się urywa i zmusza do jazdy z samochodami. Myślę, że
Komentarz usunięty przez autora
@xerox75: a te biznesy nie mają dostępu do internetu i są uzależnione od transportu samochodowego? To nie mogą się przenieść?
@xerox75: hm. Może dlatego, że miasto jest publiczne a galeria jest prywatna? Może dlatego, że miasto i galeria mają inne cele i ogólnie różnią się formą zarządzania?
Komentarz usunięty przez autora
@xerox75: wierzysz, że w ścisłym centrum dużego miasta lokal będzie pusty tylko dlatego, że nie ma tam dojazdu samochodem? Jesteś w stanie uwierzyć w to, że nikt nie będzie go chciał kupić/wynająć?
@xerox75: miasto nie jest od robienia hajsu xDDDDDDDDD
@xerox75: O to to to, od paru lat nie robię już zakupów w sklepach innych niż galeriowe albo internetowe bo jazda i parkowanie po centrum Krakowa mnie #!$%@?, a nie będę specjalnie po
Postuluję całkowity zakaz jazdy samochodem po Krakowie,rozebranie wszystkich dróg i budynków w mieście i zrobienie w ich miejsce na cześć obwodu planety 40 tys. kilometrów ścieżek rowerowych ułożonych w spiralę. W każdą niedzielę wszyscy mieszkańcy będą mieli obowiązek jeździć gęsiego tymi ścieżkami, koniecznie w obcisłym pedalarskim wdzianku, a najlepiej na szosie. Na środku tej pedalskiej spirali będzie stał skórzany fotel jak z Matrixa, a w nim będzie siedział Łukasz
Tak samo jak w Warszawie padły wszystkie biznesy na Świętokrzyskiej, chmielnej i nowym świecie