Aktywne Wpisy

WykopekPol +10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
torian15 +44
Ciekawe ze jest bardoz dużo ludzi którzy myślą, że ludzie żyli razem z dinozaurami w perhistorii. Serio, zapytajcie swoje różowe :)
Tymczasem dinozaury pojawiły się na ziemi ok 230 mln lat temu i żyły do ok 66 mln lat temu. Ludzie pojawili się natomiast ok 0,3 mln lat temu. To są absurdalne odległości czasowe. Cała historia cywilizacji człowieka to jakiś nic nie znaczący pyłek na osi czasu istnienia ziemi, a patrząc na
Tymczasem dinozaury pojawiły się na ziemi ok 230 mln lat temu i żyły do ok 66 mln lat temu. Ludzie pojawili się natomiast ok 0,3 mln lat temu. To są absurdalne odległości czasowe. Cała historia cywilizacji człowieka to jakiś nic nie znaczący pyłek na osi czasu istnienia ziemi, a patrząc na
źródło: dinozaury
Pobierz




Doooobra. Jedna plotka jest taka, że Aprillia poważnie rozważa zespół satelicki (ergo tak gdzieś o rok za późno, barany, segundo barany z Suzuki za chwilę zostaniecie sami). Drugi news mówi, że LCR interesuje się Millerem. Niedziwne, patrząc na ich wyniki, ale na miejscu Jacka to ja bym wolał jednak Pramaca
małe sprostowanie.
1. O satelickim zespole już dawno była mowa (z 4 lata temu i co roku powtarzana), że jak tylko Aprilia przejeździ rok jako fabryczny zespół to będą szli w kierunku satelit. Wcześniej nie mogli, bo jako Gresini Racing byli zespołem prywatnym, a takie satelit nie mogą mieć.
2. Nie LCR samo w sobie jest zainteresowane, tylko menago Millera kontaktował się z LCR i Honda stwierdziła, że w
@Zoknarf: no właśnie jego styl może być kluczem do sukcesu Hondy, bo Miller jeździ jak Stoner.
@BogdanBonerEgzorcysta: myślę, że propozycja złożona do LCR była konsultowana z Calem. A Cal Jackassa na minę na pewno by nie pchał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak szczerze, Quartararo może uruchomić albo zatrzymać lawinę. Aprillia najpewniej bez zmian, Suzuki też raczej nie planuje nic zmieniać. KTM o dziwo podobno chce zatrzymać Oliveirę. W Ducati mogą być roszady, ale imo głównie wewnątrzzespołowe. Zostają... Honda z trzema niewiadomymi i Yamaha z zawodzącym Morbim i starym Dovim
kolejny argument za Taką, Idemitsu ma z nim kontrakt do końca roku, Repsol & Castrol z Alexem do 2024.
Nawet z takimi plecami, Alex który walczy o pojedyncze punkty to dużo za mało. Rok temu był w stanie sporadycznie wbijać się do top 10. Nakagami jest wolny, ale i tak od niego szybszy. Segundo, klasa nic by nie straciła na w-------u obu, ale koniec końców pewnie poleci tylko kitajec