Wpis z mikrobloga

#motogp
Doooobra. Jedna plotka jest taka, że Aprillia poważnie rozważa zespół satelicki (ergo tak gdzieś o rok za późno, barany, segundo barany z Suzuki za chwilę zostaniecie sami). Drugi news mówi, że LCR interesuje się Millerem. Niedziwne, patrząc na ich wyniki, ale na miejscu Jacka to ja bym wolał jednak Pramaca
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@BogdanBonerEgzorcysta:
małe sprostowanie.

1. O satelickim zespole już dawno była mowa (z 4 lata temu i co roku powtarzana), że jak tylko Aprilia przejeździ rok jako fabryczny zespół to będą szli w kierunku satelit. Wcześniej nie mogli, bo jako Gresini Racing byli zespołem prywatnym, a takie satelit nie mogą mieć.

2. Nie LCR samo w sobie jest zainteresowane, tylko menago Millera kontaktował się z LCR i Honda stwierdziła, że w
  • Odpowiedz
Co do Millera, to bezpieczniej dla niego żeby na Hondę nie wsiadał


@Zoknarf: no właśnie jego styl może być kluczem do sukcesu Hondy, bo Miller jeździ jak Stoner.
  • Odpowiedz
Niedziwne, patrząc na ich wyniki, ale na miejscu Jacka to ja bym wolał jednak Pramaca


@BogdanBonerEgzorcysta: myślę, że propozycja złożona do LCR była konsultowana z Calem. A Cal Jackassa na minę na pewno by nie pchał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zoknarf
Tak szczerze, Quartararo może uruchomić albo zatrzymać lawinę. Aprillia najpewniej bez zmian, Suzuki też raczej nie planuje nic zmieniać. KTM o dziwo podobno chce zatrzymać Oliveirę. W Ducati mogą być roszady, ale imo głównie wewnątrzzespołowe. Zostają... Honda z trzema niewiadomymi i Yamaha z zawodzącym Morbim i starym Dovim
  • Odpowiedz
  • 0
@BogdanBonerEgzorcysta jak Cię lubię tak czasem p--------z z transferami ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

kolejny argument za Taką, Idemitsu ma z nim kontrakt do końca roku, Repsol & Castrol z Alexem do 2024.
  • Odpowiedz
@Stitch
Nawet z takimi plecami, Alex który walczy o pojedyncze punkty to dużo za mało. Rok temu był w stanie sporadycznie wbijać się do top 10. Nakagami jest wolny, ale i tak od niego szybszy. Segundo, klasa nic by nie straciła na w-------u obu, ale koniec końców pewnie poleci tylko kitajec
  • Odpowiedz
@zdjecie_z_wenszem: w LCR przed 2018 ostatni japończyk na stałe zatrudniony był w 1998 roku. Więc dalej twierdzisz, że ma to coś do rzeczy w LCR? XD Akiyoshi zastępował tylko jak coś w 2 wyścigach w '11.
  • Odpowiedz