Wpis z mikrobloga

Polecam komentarze w znalezisku Prawactwo jest tak zaślepione nienawiścią że nawet przez chwilę nie pomyśleli że to akurat ma duży sens żeby w reklamie Adidasa znalazła się osoba otyła. Oczywiscie nasi wykopkowi geniusze uznali to za "promocję otyłości". Tak, adidas pokazujący otyłą osobę która ćwiczy promuje otyłość. Nawet przez chwilę nie pomyśleli że reklama właśnie może sugerować takim osobom zdrowszy tryb życia, nie, według prawka jak jesteś otyły to broń boże nie masz prawa ćwiczyć, musisz nic z tym nie robić. Druga sprawa to szydercze komentarze o tym jak to ciało większej kobiety z reklamy (która z resztą wykonuje szpagat, czego pewnie te gamonie nie potrafią) nie jest ciałem "sportsmenki", zapomnieli chyba jak wyglądają olimpijki np. W rzucie kulą czy w podnoszeniu ciężarów. Wydaje mi się że dla nich jedyne akceptowalne ciało "sportsmenki" to takie których naoglądali się na Porn-Hubie albo na Instagramie po Photoshopie.

Do tego transfobia w komentarzach, i mimo że rozumiem że temat trans-kobiet w sporcie jest mocno kontrowersyjny i sam nie jestem przekonany jakie jest najlepsze rozwiązanie w tym temacie, wydaje mi się że można rozmawiać o takich sprawach w normalny sposób bez nienawiści.

#bekazprawakow #neuropa #adidas #4konserwy #sport
Pobierz
źródło: comment_1650274687FJfDVL3UEP5ilclKOYEJQx.jpg
  • 300
@McWozniak: otyłość to poważna choroba powodująca mnóstwo innych schorzeń i takich ludzi powinno się leczyć. promowanie otyłości to nic innego jak działanie na szkodę osób chorych. koniec tematu i żadne lewackie teorie tutaj nic nie zmienią.
@Headcrab_B: to jest negatywne zjawisko xd. Pozytywne nie jest dla nikgo chyba, że dla patologii. To tak jakbyś powiedział, że rasizm jest pozytywnym zjawiskiem dla idiotów i patoli. No może, ale kogo obchodzi zdanie rynsztoku społeczeństwa?