Wpis z mikrobloga

Polecam komentarze w znalezisku Prawactwo jest tak zaślepione nienawiścią że nawet przez chwilę nie pomyśleli że to akurat ma duży sens żeby w reklamie Adidasa znalazła się osoba otyła. Oczywiscie nasi wykopkowi geniusze uznali to za "promocję otyłości". Tak, adidas pokazujący otyłą osobę która ćwiczy promuje otyłość. Nawet przez chwilę nie pomyśleli że reklama właśnie może sugerować takim osobom zdrowszy tryb życia, nie, według prawka jak jesteś otyły to b--ń boże nie masz prawa ćwiczyć, musisz nic z tym nie robić. Druga sprawa to szydercze komentarze o tym jak to ciało większej kobiety z reklamy (która z resztą wykonuje szpagat, czego pewnie te gamonie nie potrafią) nie jest ciałem "sportsmenki", zapomnieli chyba jak wyglądają olimpijki np. W rzucie kulą czy w podnoszeniu ciężarów. Wydaje mi się że dla nich jedyne akceptowalne ciało "sportsmenki" to takie których naoglądali się na Porn-Hubie albo na Instagramie po Photoshopie.

Do tego transfobia w komentarzach, i mimo że rozumiem że temat trans-kobiet w sporcie jest mocno kontrowersyjny i sam nie jestem przekonany jakie jest najlepsze rozwiązanie w tym temacie, wydaje mi się że można rozmawiać o takich sprawach w normalny sposób bez nienawiści.

#bekazprawakow #neuropa #adidas #4konserwy #sport
McWozniak - Polecam komentarze w znalezisku Prawactwo jest tak zaślepione nienawiścią...

źródło: comment_1650274687FJfDVL3UEP5ilclKOYEJQx.jpg

Pobierz
  • 300
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

to jest negatywne zjawisko xd. Pozytywne nie jest dla nikgo chyba, że dla patologii. To tak jakbyś powiedział, że rasizm jest pozytywnym zjawiskiem dla idiotów i patoli. No może, ale kogo obchodzi zdanie rynsztoku społeczeństwa?


@Mirrak: Co ma wspólnego rasizm z "transfobią"? Czarni są naprawde czarni i nikt nie ma co do tego wątpliwości, więc porównanie trochę nie pasuje.
  • Odpowiedz
@Mirrak: Brak wiary, że Rafalala jest prawdziwą kobietą, nie jest żadną dyskryminacją. Dyskryminacją byłoby gdybym np. zatrudniał Rafalalę i płacił mu mniej, bo jest transem.
  • Odpowiedz
@BaRi: wsparcie to podstawa? Przecież tam adidas pisał że p----i są różne (a nie są?) I że większość kobiet nosi niedopasowane staniki sportowe, a adidas ma różne z tą myślą, typowa reklama. Co w tym takiego złego? Czy c---i też mają być jednego rozmiaru a reszta kobiet ma je uciąć czy coś według ciebie?
  • Odpowiedz
@Kulek1981: czyli wolisz 99 procent reklam sportowych w tym Adidasa, spoko dla ciebie na bank też coś się znajdzie, widocznie nie jesteś celem tej reklamy, tak samo jak ja nie jestem, i prawdopodobnie żaden inny facet. To nie znaczy że muszę dostawać konwulsji na widok otyłej osoby czy sugerować że taka osoba w sportowej reklamie to promocja też otyłości.
  • Odpowiedz
@Kulek1981: już nie mówiąc że właśnie zrównywanie osoby która ma więcej ciała do walneniów jest powodem dlaczego ruch body positive istnieje, i mimo że on ma wady (bo faktycznie może przekonać osoby grubsze że nie warto prowadzić zdrowszego stylu życia) ma też pozytywy w tym że uczy ludzi żeby nie być takimi jak ty, i żeby nie przejmować się komentarzami takimi jak ty. Bo sorki otyła osoba nie zrobiła ci
  • Odpowiedz
1. Adidas, firma znana z produkcji odzieży sportowej.

2. Plakat, na którym widać ćwiczącą, otyłą osobę, w ciuchach Adidasa.


@mnik1: jak tobie sie wydaje że tu chodzi o to by zmotywować osoby "grube" do aktywnośći sportowej żeby "schudły" to jesteś albo bardzo głupi albo bardzo naiwny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@McWozniak: Nie prawda. W reklamie insynuowane jest 'wykluczenie' osób otyłych z kręgu osób uznawanych za praktykujące zdrowy styl życia, do którego antytezą ma być ta spasiona murzynka w reklamie.

W sensie 'mówią, że grubasy to nie są prawdziwi sportowcy, a ja jestem prawdziwym sportowcem'.

Poza tym używanie osób otyłych w reklamach normalizuje taki stan zdrowotny, bo inne osoby otyłe, gdy nie widziały się na ekranie miały świadomość, że otyłość nie
  • Odpowiedz


@McWozniak: gruba bela udajaca, ze cwiczy to jeszcze nie taka beka jak obklejenie calego krakowa babą w sportowym hijabie XD tak k---a skoro reklama ma trafic do targetu, to jasnym jest, ze adidas nie ma klientow na sportowy hijab w krakowie tylko serwuje lewacka papke i nie wiem co wiecej mogliby osiagnac
  • Odpowiedz
@Headcrab_B: xd czemu stosujesz błąd logiczny ad absurdum? Aż tak bardzo nie masz zielonego pojęcia jak możesz odpowiedziec na mój merytoryczny komentarz, że musisz pisać taką głupotę? xd
  • Odpowiedz