Wpis z mikrobloga

@4x80: mam napęd 1x6 więc nie będę tego ruszał, wymienię mostek, kierownicę i ogarnę klamkomanetki (bądź zostawię v-brake, dokupię klamki a manetkę będę miał osobno) i będzie gitara.
W częściach wyjdzie mnie więcej niż dałem w sklepie lata temu za cały ten rower ale walić, będzie się tym fajniej jeździło do roboty a pewnie nada się i na trasy.
Pobierz czesu - @4x80: mam napęd 1x6 więc nie będę tego ruszał, wymienię mostek, kierownicę i...
źródło: comment_1649854572xAsVvQl5oNUjsYcxzapj5Z.jpg
@czesu: Ale jak wstawisz baranka to na tym mostku będziesz mieć z 10cm ''dłuższy'' rower znaczy o tyle się będziesz musiał pochylić. Nie wiem czy warto.
Dlaczego gravele nie mają amortyzacji?


@noitakto: Konstrukcja roweru, nowoczesne materiały ostatnio modne są szersze kierownice i przede wszystkim szerokość opon to daje dużą amortyzację. No i gravel jeździ trasami utwardzonymi więc jakiejś specjalnej amortyzacji tu nie potrzeba.
gravel to najlepszy rower na polską #!$%@? gdy chce się robić fajne dłuższe dystanse zdala od samochodów – beznadziejne asfalty, jakieś zapyziałe płyty, dojazdowe żwirówki, czyli wszystko to co jest DROGĄ, reszta to mtb.


ale jak ktoś chce robić po 20-30 km wokół komina po lesie, i chce gravela, to jest debilem
@4x80: co to za korba/kaseta? Kupowałeś nowe/używane? Tylna przerzutkę zostawiłeś czy też wymieniona? Mam cały napęd do wymiany w miejskim gruzie. Myślałem o 1x1, ale XD