Wpis z mikrobloga

@TrisssMerigold: w tym zajebiste jest diablo 2. Co do zasady:
białe < niebieskie < żółte < zielone < złote, ALE
białe niektóre będą zajebiście drogie, bo robi się w nich słowa runiczne
niebieskie mogą wylosować często wyższe modyfikatory niż żółte (po prostu jest ich mniej)
żółte mogą mieć więcej modyfikatorów i takie kombinacje, które niedostępne są w żadnym innym przypadku
Trochę patchami to zepsuli, bo obecnie w wielu przypadkach słowo runiczne
@Karp_Molotow
@Mega_Smieszek
@Marcines
@TrisssMerigold te miecze od Cracha czy tego typu, to są takie wyjścia awaryjne dla graczy którzy doszli do tego momentu z mieczem który dostali jeszcze na pierwszej lokacji. Domyślnie gracz powinien mieć coś dużo lepszego już że sobą. Ale to jest takie koło ratunkowe żeby taka ciamajda nie rzuciła gry w kąt i nie dała 1 na steamie "gra #!$%@?, nie da się przejść"
Cały system rozwoju i skalowania przedmiotów jest do całkowitego zaorania we Wiedzminie 3. Co każda misję zdobywa się kolejny miecz a za 5 poziomów losowe pałki z bandytów mają lepsze statystki. Powinien być w każdym mieczu system jego skalowania do poziomu tak jak Aerondight ma skalowanie.

Alho wydajemy jakieś 50k na arcymistrzowską zbroję po czym po kilku godzinach grania znajdujemy w losowej jaskini pancerz o lepszych parametrach...