Wpis z mikrobloga


Tytuł: Stać się normikiem.

Wczoraj miałem pewną refleksję, z którą się z Wami Bracia i Siostry podzielę.

Najpierw kilka słów o mnie: Mam 21 lata, studiuję gówno kierunek na zaocznych, a pracuję w januszowym #kolchoz . Moje doświadczenia z dziewczynami można określić frazą "nawet za rękę nie trzymał", a tematu przyjaciół nawet nie poruszam, bo po prostu ich nie mam.
Po mimo swojego mega "ciekawego" życia, zawsze uważałem się jednak lepszy od innych i na każdym etapie swojego życia, odmawiałem sobie przyjemności jak np. wyjście z kumplami, posiedzenie dłużej na mieście a nie zawijanie prosto na chatę po szkolę itp. W kontaktach z dziewczynami też sobie tak mówiłem "jeszcze jest czas, nadejdzie ta jedyna, będzie dziewicą".
I ogólnie zawsze żyłem przyszłością tzn. w przyszłości będę mieć super płatną pracę, mieszkanie, żonkę, wakacje, znajomych, super ciało wysportowane a nawet że pójdę w politykę itp.

I dopiero wczoraj zrozumiałem, że te "marzenia" to #!$%@? i raczej się nie spełnią. Więc rozmyślałem i rozmyślałem i doszedłem do wniosku, że muszę obniżyć oczekiwania względem wszystkiego: pracy, dziewczyny, znajomych itp.

I, że trzeba się cieszyć życiem, nie żaden "neet", który nic nie wnosi a trzeba iść w hedonizm! Trzeba robić to co sprawia przyjemność.

Jako, że jak wspomniałem jestem osobą co - "nawet za rękę nie trzymał", i zrozumiałem, że nie ma co czekać na ten mityczne połączenie serc i miłość od pierwszego wejrzenia, jeśli nie nadeszła do teraz tzn. że nie nadejdzie xD
A naturze trzeba dopomóc, więc #divyzwykopem będą robione( ͡° ͜ʖ ͡°) Co jeśli w przyszłości pojawi się jakaś loszka na horyzoncie, czy będę mieć jakieś wyrzuty sumienia, że pierwszy raz z Divą?
- Jasne, że nie przecież to jest jak pójście do fryzjera, nic więcej. (Trochę do tego musiałem "dojrzeć", ponieważ divy w naszej kulturze są mocno demonizowane)
Czy boję się, że czymś się zarażę podczas spotkania?