Wpis z mikrobloga

Cześć,

Mogę zalogować się do aplikacji lidlomixa, tj Monsieur Cuisine App oraz na stronę za pomocą konta lidla.
Natomiast za nic w świecie nie mogę zalogować się bezpośrednio na lidlomixie.
Miał ktoś podobny problem?

#lidlomix
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@SpiderFYM: Jaka wersja urządzenia?

Spróbuj nowe konto utworzyć, był czas, że coś zmieniali, jakieś kwestie właścicielskie dotyczące oprogramowania i w tym czasie bodajże do listopada 2021, trzeba było coś zaakceptować, jak tego nie zrobiłeś, a od tego czasu się nie logowałeś, to może być problem.

Może masz też starą wersję aplikacji i trzeba najpierw zaktualizować.

Mogą być też chwilowe problemy, połączenie WiFi w urządzeniu nawiązane poprawnie?
  • Odpowiedz
  • 0
@Serghio z wifi jest wszystko ok.

Probowalemcsie zarejestrowac przez samo urzadzenie ale po prowadzeniu nicku, maila i hasla nie moge kliknac "dalej" bo jest wyszarzone.
  • Odpowiedz