Aktywne Wpisy
Dlaczego tak wielu tutaj zależało, żeby Sigma odpadła?
#mecz
#mecz

powinem juz spać ale mysli przeróżne. Mętlik w glowie na jaki samochod sie zdecydowac. Kazdy z rozwazanych na swoje plusy i minusy
Skopiuj link
Skopiuj link
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Działa to akceptowalnie, chciałbym jeszcze opóźnić synchro pozycji żeby oszczędzić transfer, lepiej to zrobić IEnumeratorem czy można jakoś wskazać Photonowi żeby tą zmienną synchronizował np. co 2 sek:
stream.SendNext(this.position);
(Vector3)stream.ReceiveNext();
(na logikę jeśli parametr się nie zmieni przez 2 sek. to Photon nic nie wyśle)
#gamedev #csharp
źródło: comment_1644950777zH0I1oxrRoNnIZHH2vSs7L.jpg
Pobierzposition, rotation z rigidbody to to samo co z transform.
photon ma tylko globalny sendrate PhotonNetwork.sendRateOnSerialize.
Wszystko co "wysyłasz" od ostatniego wysłania jest cachowane i potem leci jedna paczką.
jak zmienisz np 10 razy to samo pomiędzy paczkami to poleci raz
a)
transformView(off, off)rigidbodyView(position, rotation,
a transform pozycja i kąt
I trzeba było użyć dwóch, skoro rigidbody ma teraz pozycję to nie wiem jak to wpływa na siebie