Wpis z mikrobloga

Przy sporej prędkości wjechalam na krawężnik ( ͡° ʖ̯ ͡°) jeździć i obserwować czy kontrolne podjechać do Pana od opon? #!$%@? chłopaka będzie zasadny? Błąd wezmę na klatę, ale nie wiem jaki na jaki poziom #!$%@? w oczach się przygotować ( ͡° ʖ̯ ͡°) #pytaniedoeksperta #niebieskiepaski #samochody
Pobierz
źródło: comment_1644673197EskZ4tAR0mStpIHks6Akae.jpg
  • 189
Przy sporej prędkości wjechalam na krawężnik. jaki poziom #!$%@? w oczach się przygotować


@niepokonany_kotecek: oouuuj, para opon i byćmoże felga lub zawieszenie do korekty... Przyszła pora przekonać się do analu...

A tak poważniej - jechać do gumiarza, ale w celu sprawdzenia. WYGLĄDA dobrze bo nie wygląda że druty uszkodzone, ale nie wiadomo co pod spodem się stało. Po spuszczeniu powietrza i zdjęciu opony z felgi się okaże.

Czy nie drży kierownica
rstw, tutaj jest duża szansa, że to tylko zewnętrzna warstwa gumy, a to nijak niebezpieczne nie jest.


@KeepCalm: @niepokonany_kotecek: #niepopularnaopinia - to mi wygląda na rant, który ma chronić felgę i spełniając swoje zadanie oberwał trochę bardziej niż powinien i nie wytrzymał.

Nie widzę ani rdzenia, do tego opony są prawdobodobnie wzmacniane (patrząc po max load), martwią jedynie te pęknięcia, trzeba je sprawdzić. Jeśli to rant, ja bym jeździł. Aczkolwiek
@niepokonany_kotecek: Ale specjalistów wysrało. W zasadzie po zdjęciu nie bardzo widać jak to jest głębokie, a już wysrywy o życiu, czy o szanujących się wulkanizatorach, którzy nie robią bocznych uszkodzeń, to szkoda komentować. Oczywiście, że robią i są do tego specjalne techniki naprawy, pod warunkiem, że nie przerwana jest osnowa. Tu ani osnowa nie wyszła, ani drutów nie widać, więc całkiem możliwe, że jest to powierzchowne uszkodzenie i opona nadaje się
@niepokonany_kotecek: W ostatecznosci wulkanizator moze ci nabic latke w tum miejscu od wewnatrz. Uszkodzilem tak dwie opony kiedys, a ze auto wiecej stoi niz jezdzi to nabili mi laty i do konca sezonu dotrwalem. Tylko ja jezdzilem po miescie, maks 80 km/h
@niepokonany_kotecek: niestety większość komentujących nie ma żadnej wiedzy technicznej i wszystko by wymieniali. Tak jak nieliczni wspomnieli, to jest opona z rantem ochronnym. Rant ochronny to większa ilość gumy przy krawędzi z felgą, która ma wystawać poza obrys felgi i osłaniać właśnie ją, przed zarysowaniem. Tutaj może było za dużo żeby rant ochronny uratował felgę, ale opona jak najbardziej nadaje się dalej do użytku.