Wpis z mikrobloga

kolejny dzień grania w CP2077, co nowego zauważyłem:
- Samochody są nadsterowne, wszystkie.
- Samochody mają zbyt miękkie zawieszenie - wrażenie z jazdy jest takie jakby płynęło się pontonem po wodzie xd
- Zero przyczepności

Nie mogę uwierzyć że z tych milionów przeznaczonych na produkcję, zabrakło na wynagrodzenie dla testerów #cdprojektred . Nikt nie jeździł autkami przed wydaniem gry? A to już rok i dalej taki shitowy model jazdy pozostał?

Widok ze środka auta to już osobna kategoria XD. Kto to projektował, że 50% widoczności to deska rozdzielcza pojazdu, a tylko 50% szyba xd. Przecież nie jadę autem, żeby podziwiać jego wnętrze, tylko po to, żeby gdzieś dojechać. Naprawdę nikt z waszego dream dev teamu tego nie zauważył? xd

W końcu zrozumiałem dlaczego ta gra ma takie niskie oceny. Przyjemności z kierowania autem nie ma żadnej.

Są jeszcze inne rzeczy, ale będę wspominał potem.

#cyberpunk2077 #gry #programista15k
Pobierz
źródło: comment_1642786474LTCQlMH9QOavEs078tCHvt.jpg
  • 28
A to już rok i dalej taki shitowy model jazdy pozostał?


@elon_w_zbozu: wersja na premierę miała inną mechanikę jazdy, niż jest obecnie, ludzie narzekali, że zbyt realistycznie i topornie się sterowało, więc zmieniono to, z którymś patchem i teraz wszystkim się jeździ tak samo, bierzesz gruza i zamykasz licznik w kilka sekund jak wyścigówką, problem rozwiązany ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Przecież nie jadę autem, żeby podziwiać jego
@elon_w_zbozu: Niskie oceny mówisz? Chyba głównie na wykopie. Prawda jest taka że ludzie za granicą, jakoś dziwnym trafem mają lepsze opinie o tej grze niż w Cebulandii. Cóż za przypadek. I grając samemu przez 55h, żadnego questa nie musiałem powtarzać przez buga. Jedyne glitche jakie widziałem to teksturowe ze znikającymi autami na ulicach i npc. Oprócz tego raz wpadłem pod teksture #!$%@?ąc autem. Tyle, jak na takiego "zabugowanego crapa" to zadziwiająco
Pobierz
źródło: comment_1642792848s3SdyDCjFuuB6rnkqIqVca.jpg
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@elon_w_zbozu: ta gra na pewno miała w ch.j testerów, tylko oni są od testowania i raportowania błędów. Od usuwania są devi i to oni podejmują decyzję które błędy i w jakiej kolejności będą naprawiane i czy w ogóle.

Te błędy to wina managementu i niestety programistów którzy sobie nałożyli na talerz dużo więcej niż byli w stanie zjeść (albo zostało im to nawalone bez ich wiedzy).

Niestety tam więcej kasy poszło
@Pesadelo: Problem taki, że błędy w misjach swoją drogą, ale o jakości produktu również świadczą glitche, których w ciągu godziny naliczyłem kilkanaście już w samym prologu ( pierwszy był już podczas tworzenia postaci, w postaci wystającego penisa ze spodni ), podczas kiedy w innych gierkach spotka się raz może dwa glitche na całą grę podczas kilkudziesięciu godzin grania.
zabrakło na wynagrodzenie dla testerów #cdprojektred . Nikt nie jeździł autkami przed wydaniem gry? A to już rok i dalej taki shitowy model jazdy pozostał?


@elon_w_zbozu: Popełniasz ten sam błąd co wiele innych ludzi krytykujących dział QA. Ogólnie sprawa wygląda tak, że testerzy mogli swoją robotę wykonać perfekcyjnie. Ich praca nie polega na naprawianiu, tylko na znajdowaniu i spisywaniu błędów. To nie od nich zależy, czy zostaną one naprawione. To jest