Aktywne Wpisy
![nevin](https://wykop.pl/cdn/c0834752/ae69d25500df066bda30ecae504ca3e0a999c1db940d15dc036a51867ab27356,q60.png)
nevin +59
Dlaczego prawactwo ma problem z miastami 15 minutowymi? Nie potrafię sobie wyobrazić argumentacji, która by krytykowała taki pomysł. Przecież takie miasto to same zalety. O #!$%@? im chodzi?
#neuropa #bekazprawakow #bekazpodludzi #bekazkonfederacji #polityka #ekologia
#neuropa #bekazprawakow #bekazpodludzi #bekazkonfederacji #polityka #ekologia
![SEGATASANSHIRO](https://wykop.pl/cdn/c0834752/d7f58bb0152c5bb9cb480e49b2d88b84178b7e6e34760d4d7b4c5b0a0c3e74d9,q60.png)
SEGATASANSHIRO +69
Dzieciątko z lasu, was tak kiedyś ogrzewała jakaś kobieta? #przegryw #bekazlewactwa
![SEGATASANSHIRO - Dzieciątko z lasu, was tak kiedyś ogrzewała jakaś kobieta? #przegryw...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f3c120f527ed2185435dd03ed2074d967dbe446fb45c9a391bd4a12027f60d2c,w150.jpg?author=SEGATASANSHIRO&auth=295e29736e7dae7b77ed96804caabfd3)
Po połączeniu możemy się przekierować do odpowiednich specjalistów, wciskając właściwą cyferkę. Na przykład:
Klauzula RODO: 0
Rowery Veturilo: 4
Zgłoszenie awarii: 1
Podatki: 5
Odpady komunalne: 3
Miejski rzecznik konsumenta: 6
Fajnie? No bardzo fajnie.
Sęk w tym, że jak mnie poinformowała dzisiaj miła pani z Urzędu, niezależnie od wyboru cyferki, połączenia trafiają do tych samych osób.
Czytaj: pewnie z ~milion złotych z kieszeni podatnika poszedł na pogramistów, którzy stworzyli ten wspaniały system. A kolejne miliony idą na pensje miłych pań, które są zazwyczaj kompletnie nieogarnięte w danym temacie, bo trafiają na nie losowo. Socjalizm at its best.
#prawo #warszawa #trzaskowskiboners
Komentarz usunięty przez autora
Zgłoszenie awarii na takim helpdesku wejściowym powoduje że ta nieogarnięta osóbka wpisuje to w wewnętrzny system i to leci do specjalisty, który się tym zajmuje. Ona nie musi ogarniać za wiele.
A po co numerki? Żeby mieć wyciąg ze statystyk
Bardzo mili, bardzo pomocni. Rozmowa to czysta przyjemność, nigdzie nie napisałem że nie :)
Niemniej jeśli dzwonię do działu X, a miła pani jest przerażona, bo nie potrafi mi powiedzieć, czy właściwe pismo powinno iść na Obozową, Kredytową czy na Plac Bankowy, to chyba coś jest nie teges. Oznacza to prawdopodobnie, że pinionc podatnika został wyrzucony w błoto, a cały system był
Co tam misiu? Ilu antyszczepom dałeś dzisiaj po ryju?
@Dutch: Akurat tak się składa że parę lat temu współpracowałam z tego typu infolinią, i to w państwówce. Już Ci tłumacze jak to działa od kuchni:
Byłam tą pożądaną przez podatnika osobą - wykwalifikowaną, posiadającą 95% wiedzy na temat konkretnego systemu, o który bywały na infolinii pytania.
Ale byłam w organizacji potrzebna w innych rolach niż infolinia - przy rozwijaniu
@Dutch: ten wspaniały system nazywa sie ivr, ustawienie tego to nawet nie jest jeden dzien pracy, oferuje to każdy operator dla biznesu, wiec jasne ze troche z dupy ze i tak odbiera ktoś nie w temacie, ale z tymi milionami złotych to bym nie histeryzował, choć wiadomo czyja wina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dzięki, doceniam obszerną odpowiedź i wyjaśnienie "od zaplecza" :) Tylko że (nie wiem gdzie Ty pracowałaś, domyślam się że nie na tej akurat infolinii?) tutaj to nie zadziałało, bo na banalne pytanie (w rzeczywistości: 2 różne banalne pytania - a przynajmniej takie, które powinny być
Rozumiem, znaczy - przestrzeliłem pewnie z tym milionem, OK - pozostaje pytanie PO CO? :)
Jasne, ja sobie nie kpię z tych ludzi, mam świadomość że to tzw. "dead end job". I