Wpis z mikrobloga

Spędziłem prawie dwie godziny na robieniu toru z piniatami gdzie walniecie w piniate oznacza porażkę

Byłem na etapie dodawania zasad i nie wiedziałem jak zrobić żeby walniecie w piniate kończyło event ale jednocześnie jako przegraną

Za cholerę nie wiedziałem jak to ustawić. Mogłem tylko ustawić tak że event się kończy przy zniszczeniu piniaty ale nie oznacza to porażki i zalicza event

Po tym długim czasie kombinowania z zasadami.....gra mi się scrashowala do home screena

#!$%@? nie robię nic więcej w tym eventlabie. Zmarnowałem 2h (,)

#forzahorizon5 #xbox
  • 8
@BorysKafarov: takie event laby, czy inne edytory malowań to powinna być standalone apka, najlepiej na komputer, gdzie można sobie zapisywać postęp i przede wszystkim mieć wygodę tworzenia.
Miałem jedno podejście do tworzenia malowań w FH5, ale jak zobaczyłem jakie to toporne to dałem sobie spokój.
Assetto Corsa robi to dobrze. Masz jedną bitmapę, którą sobie edytujesz w dowolnym programie.
źródło: comment_1641653782GNNEENe9TUlBg2f2D2DiUJ.jpg
@PieceOfShit: zabawię się w adwokata diabła - zabierzesz konsolowcom możliwość edytowania w konsoli? Mają kupić photoshopa żeby sobie coś namalować? Jak to potem wyślą na konsolę? Jak rozwiążesz problem niewłaściwych treści (cycki, porno, chińskie bajki, wiatraczki, etc)?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ujdzie: nic bym nie zabierał, to by był dodatek. GIMP i Paint też dają radę. Upload na serwery gry poprzez jakiś web serwis. Niewłaściwe treści byłyby filtrowane tak jak teraz. Brzydkie napisy to zadanie OCR, a cycki może flagować społeczność, następnie moderator decyduje czy perm ban na konto.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ujdzie: ewentualnie wykorzystać istniejący już system reputacji i od któregoś LVL odblokowywać zaawansowane opcje.
Podobnie jak w Pokemon Go wymagany jest wysoki poziom żeby dodawać pokestopy. Tam jeszcze jest system peer review.
@PieceOfShit: akurat malowanie mi nie przeszkadza bo to co jest bez problemu jak dla mnie daje radę ¯\_(ツ)_/¯

Widziałem też jakieś cuda niewidy malowane i te z kolei ciężko uwierzyć że są zrobione tylko z poziomu in-game edytora więc jakieś świetne designy najwyraźniej też się da stworzyć
@PieceOfShit: tylko po cholerę devi mieliby sobie, devopsom i modom dokładać pracy? ROI z tego jest na tak zajebistym minusie, że sobie nawet nie wyobrażasz.

Mi jak userzy coś takiego zaczynają wymyślać to im proponuję to co strajk kobiet rządzącym, tylko innych słów używam.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ujdzie: wewnętrznie te skiny z pewnością są przetrzymywane jako bitmapy wraz z "przepisem" ich wygenerowania, czyli to co wyklikal w interfejsie gracz. Gdy w grze pojawia się gracz z pewnym skinem, to silnik pobiera sobie z jakiegoś API gotową "spłaszczoną" teksturę.
Nie sądzę że to jest mega trudne w zaimplementowaniu. Zgadzam się że to nie killer feature.