Aktywne Wpisy
monalisssa +3
Poruszałam się pojazdem nr2. Ruszyliśmy jednocześnie z nr1. W tym czasie pojazd3 ruszył praktycznie równo za nr2 tak że w momencie jak miałam wjechać na pas drogi głównej, to on się tam znalazł. Na szczęście nic nie jechało z naprzeciwka i odczekałam na lewym pasie drogi głównej aż przejedzie dalej. Zaznaczam że nr3 stał za nr2 tylko jak on ruszył, to ten się wbił szybko na prawo. Byłam na wysokości tej "grubszej"
Mój syn właśnie został zawieszony w prawach ucznia i szczerze, nie mogę uwierzyć w powód. Podobno przyłapali go na 'praktykowaniu nekromancji' - chciałbym, żeby to był żart. Szkoła wpadła w panikę, kiedy odkryli, że robił jakieś małe 'rytuały' podczas przerw. On i jego koledzy czytali jakąś księgę zaklęć, którą znaleźli w internecie. Potem próbowali 'przywrócić do życia' klasowego chomika, który zmarł w zeszłym miesiącu. Jasne było trochę dziwnie widzieć to kółko, które
Na zdjęciu nasza Xantia w Szczecinie. Ma ciekawą historię, została wygrana w konkursie Super Expressu i była używana przez dwadzieścia lat przez tą samą osobę, po czym ją odkupiliśmy i przywracamy jej powoli pierwotny stan.
Hydropneumatyka jest tania w utrzymaniu: po zakupie warto dać do fachowca na kompleksowy przegląd, czyszczenie całego układu, regulację i wymianę płynu LHM (lub LDS, jeśli to C5), ewentualne wymiany kul i rurek wysokiego ciśnienia, jeśli tego wymagają. Potem jest to w zasadzie bezobsługowe, poza wymianami płynu raz na dwa lata. Poza komfortem, bBonusem takiego zawieszenia jest stały prześwit, niezależnie od obciążenia auta.
#citroen #samochody #xantia #motoryzacja #szczecin #youngtimer
@francuskie: odsyłam do filmu Jacka Balkana o C5, wypowiada się tam specjalista o sferach i dlaczego sfer się nie wymienia na zamienniki po 150zł właśnie
Do tego przewody wysokiego ciśnienia, regulator wysokości tył/przód, płyn do układu, w nowszych jeszcze siłowniki które są po 400 zł na koło, przydałby się jeszcze komputer żeby ustawić nominalne wartości zawieszenia, a jeszcze trzeba ogarniać resztę zawieszenia - wahacze, tuleje itd których grupa psa nie produkuje i trzeba dobierać (np w
@francuskie: Niekoniecznie ;) są zakłady co pompują sfery też i nawet dają na to gwarancje
@francuskie: nie. średnio 100k km
Komentarz usunięty przez autora
Wspominany tutaj już Jacek Balkan był u Vorbrodta, który w Polsce uchodzi za guru od Citroenów i on chyba jako jedyny montuje zawory w sferach zamiast wymieniać właśnie z wymienionych powodów. Wymiana na nowe
Komentarz usunięty przez autora