Wpis z mikrobloga

Ten samochód ma 21 lat a wciąż daje ogromną radość z jazdy. Głównie za sprawą niesamowitej wygody, zawieszenie hydropneumatyczne i wygodne fotele robią swoje. Nowe auta są cichsze, mocniejsze, szybsze, a jednak człowiek wraca z przyjemnością do Xantii, robi 500 kilometrów na raz i wysiada zadowolony, z oczekiwaniem na więcej.
Na zdjęciu nasza Xantia w Szczecinie. Ma ciekawą historię, została wygrana w konkursie Super Expressu i była używana przez dwadzieścia lat przez tą samą osobę, po czym ją odkupiliśmy i przywracamy jej powoli pierwotny stan.

Hydropneumatyka jest tania w utrzymaniu: po zakupie warto dać do fachowca na kompleksowy przegląd, czyszczenie całego układu, regulację i wymianę płynu LHM (lub LDS, jeśli to C5), ewentualne wymiany kul i rurek wysokiego ciśnienia, jeśli tego wymagają. Potem jest to w zasadzie bezobsługowe, poza wymianami płynu raz na dwa lata. Poza komfortem, bBonusem takiego zawieszenia jest stały prześwit, niezależnie od obciążenia auta.

#citroen #samochody #xantia #motoryzacja #szczecin #youngtimer
francuskie - Ten samochód ma 21 lat a wciąż daje ogromną radość z jazdy. Głównie za s...

źródło: comment_1641107207iIhGCZZp2YNYakFJcGtTL3.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@burnthefires czyli nie tylko mi się wydawało że hydro nie radzi sobie np z studzienkami i kostką brukową. Jak jedno koło wpadnie w dziurę to ma się wrażenie że je urywa mimo że auto jedzie prosto.

A kostka brukowa i felgi 19" to jakaś masakra, cała karoseria wpadała w rezonans xD Na 17" było w miarę okej.

A dodam że 90% czasu jeździłem w trybie zawieszenia sport bo w trybie komfort
  • Odpowiedz