Wpis z mikrobloga

#cyberpunk2077 #cdprojektred #gry

Ta wypowiedź to już chyba szczyt januszostwa i pokazuje całą mentalność dzbanów w zarządzie CD Projekt RED xD

W dupie mamy jaką grę robimy, jaki gameplay i jakie mechaniki będą pasować do stworzonej przez nas idei i świata. Ważne odklepać z listy to, co jest teraz popularne i się sprzedaje i jakoś to będzie. Bo jak to? Nasza gra z otwartym światem w wielkim mieście pełnym ludzi i NPC ma mieć system przestępstw i policji? Przecież taki Elden Ring, co się dzieje na pustkowiach gdzie jest mało ludzi i praktycznie nie ma żadnych siedlisk/wiosek, nie będzie go miał xDDDD

Pierwsze 3 gry to się im chyba przypadkiem udały. Albo dlatego, że wtedy jeszcze mieli u siebie w miarę ogarniętych gości, co mogli podciągnąć idiotyczne zamysły, ale od czasu premiery W3, większość programistów i inżynierów odeszła ze studia, więc mało kto został z doświadczeniem.
FoolyKewly - #cyberpunk2077 #cdprojektred #gry

Ta wypowiedź to już chyba szczyt ja...

źródło: comment_1640125709I4WxoOKwcGfXYTJbufUQ4I.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pablo397: Powiedział o Elden Ring i Sonic. Czy to był żart czy nie to już mniejsza. Większe znaczenie ma to, że żartowanie w kontekście wypuszczenia takiej tragedii, jak CP2077, jest trochę nie na miejscu.
  • Odpowiedz
@FoolyKewly: zastosował zwykłą logikę

twierdzenie (od widza): wszystkie gry open world mają pościgi policyjne i motocykle
Sasko: nie, to nie prawda.
Dowód: Elden Ring i Sonic są grami open world a nie mają pościgów policyjnych ani motocykli.

I po tym zaczął właściwie odpowiadać na pytanie tłumacząc problemy z implementacją tych funkcji.
  • Odpowiedz
@FoolyKewly: Każda gra, w której jest duże miasto z pojazdami i która pozwala na łamanie prawa, powinna mieć pościgi policyjne. Nie ma od tego wyjątku. Żartowanie z graczy jest bardzo nie na miejscu biorąc pod uwagę skalę niedopracowania produktu, która była tak ogromna, że musieli ją przez rok łatać i zapomnieć o wersjach next-genowych i dodatkach fabularnych. Redzi jedną grą zniszczyli sobie reputację zbudowaną na trylogii Wiedźmina.
  • Odpowiedz
@pablo397: XD no ja p------ę, to nie jest rocket science. Powtarzam, gry z ostatnich 20 lat ogarniały pościgi samochodowe. Co ja ci poradzę, że ta branża jest tak s---------a, że wchodzi CD Projekt na biało, obiecuje RPG, a wychodzi cały obsrany i jeszcze jest broniony przez fanbojów?

Nie wiem, za niskie kwoty zwrotu inwestycji przy nakładach pracy? P----------i CEO, którzy wolą klepać taśmowo battle royale oraz looter shootery i wciskać
  • Odpowiedz
XD no ja p------ę, to nie jest rocket science. Powtarzam, gry z ostatnich 20 lat ogarniały pościgi samochodowe.


@MerytorycznieNiepoprawny: weź to powiedz takiemu rockstarowi, który w GTA5 nie potrafi zrobić odrzutu broni. coś co było w pierwszym FPP jest dla rockstara rocket science. Rozumiesz anegdotę? Coś co może działać na jednym silniku, przy doświadczonym zespole rozwijającym daną markę od wielu lat nie oznacza, że bedzie działało z automatu na innym silniku
  • Odpowiedz
@MerytorycznieNiepoprawny: chce ci się pisać takie elaboraty, bo spytałem w którym miejscu/kiedy informowali, że w grze będa pościgi z policją? I zamiast odpowiedzieć to jedziesz z tyrradą jak to cyberpunk bad. Nie ważne czy bad, czy good, czy komuś sie podoba, czy nie - po prostu dyskutujmy o faktach jak dorośli ludzie.
  • Odpowiedz
@pablo397: to ja ci pisałem - w 2018 wydali 48 minutowy gameplay. I się spytałem czy potrzebujesz co do minuty, żeby pokazać gdzie gracz ucieka przed samochodem z zapewnieniami że to nie jest oskryptowane? Jak były pościgi samochodowe z gangusami to powinny być z policją, prawda? Czy asset-swap to też ograniczenia techniczne nie do przeskoczenia?

W ogóle to o czym my rozmawiamy. Gra polegająca na łamaniu prawa z samochodami, każdy
  • Odpowiedz