Wpis z mikrobloga

@Alex_mski: @kozabonzo: przecież mam blika, ja nie wiem jak gość to wysłał. zawsze normalnie korzystaliśmy z tej opcji płatności i pieniądze były w tej samej chwili. w ostatnim czasie blokowałem kartę płatniczą, a tak nic się nie zmieniło
  • Odpowiedz
@Reynald w robocie kumpel mial podobnie jak wysyłałem mu przelew na numer telefonu. Nie miał wyrażonej zgody na otrzymywanie przelewów na numer telefonu i dostal podobnie brzmiacego maila
  • Odpowiedz
@Alex_mski: Kiedyś banki miały przelewy na telefon które były realizowane w ten sposób że w SMSie była instrukcja jak odebrac kase, teraz często wrzucają ta drogą kasę jak ktoś nie ma BLIKA
@Reynald: Już otrzymywałeś na ten numer przelew BLIK? Sprawdź w swojej apce czy masz podpięty numer
  • Odpowiedz
@zibizz1: Tyle, że OP twierdzi, że blika ma. A numer chyba można mieć podpięty pod tylko jedno konto? Na miejscu opa skontaktowałbym się z supportem obu banków.
@Reynald aa czyli wychodzi na to, że nie dostałeś kasy blikiem tylko jakąś inną metodą
  • Odpowiedz
@Reynald: podoba mi się opcja w mBanku że dla kontaktów sprawdza które numery są zarejestrowane w BLIK i nie ma takiej niespodzianki
kasa wróci w ciąguu 14 dni do nadawcy jak nie odbierzesz
  • Odpowiedz
@Reynald: Skontaktuj się z kimś kto ci to wysyłał i powiedz, że ma wysłać po ludzku xD Nie czaje jak to ma działać, że ktoś ci wysyła pieniądze a ty masz kombinować z apką innego banku, coś tu nie gra
  • Odpowiedz
@Reynald: jeśli odbiorca przelewu nie posiada aplikacji IKO ani żadnej innej aplikacji obsługującej międzybankowe przelewy na telefon w systemie BLIK, to wysyłamy do odbiorcy SMS z informacją o kwocie oczekującej na odbiór oraz z instrukcją, jak zainstalować aplikację IKO. Jeśli z jakichś powodów pieniądze nie zostaną odebrane w ciągu 7 dni od momentu wysłania, trafią one z powrotem na konto, z którego został zlecony przelew. Nadawca będzie mógł ponownie zlecić
  • Odpowiedz
@Reynald: jakieś 2 lata temu dostałem takiego samego smsa. Nie wiem jak oni to zrobili. Na infolinii mBanku mi powiedzieli, że muszę czekać 14 dni na uwolnienie środków xD wracają wtedy do nadawcy.
  • Odpowiedz