Wpis z mikrobloga

Po długich poszukiwaniach w końcu chyba znalazłem swoją pierwszą #szosa. Padło na Kross Vento 4.0. Jest jednak jeden szkopuł: z tego co mi wiadomo ma on geometrię wyścigową, a nie endurance. Ja się ścigać na nim nie zamierzam, bardziej interesują mnie długie dystanse. Pytanie: czy da się stosunkowo łatwo zrobić coś żeby było wygodniej? Typu wymiana mostka na krótszy. #rower

https://kross.eu/pl/rowery/szosowe/road/vento-4-0-czerwony-bordowy-polysk?gclid=
  • 13
@Drzamich: Rok temu kupiłem tacie krossa vento 6.0 karbon. Ogólnie uważam, ze rower dosyć sportowy, wąska kaseta, korba 52. Wrzuciłem mu krótki i wysoki mostek, nie narzeka. Niestety słabo to wyglada, ale takie życie, komfort najważniejszy.
Geometria nie ma znaczenia. Jak będzie dobrze dobrany rozmiar i długości mostka/ ramion korby etc. to bedzie wygodnie


@Im_from_alaska: Ta, do momentu kiedy się okaże, że główka ramy zamiast 14cm ma 9cm i w dolnym chwycie po 2 minutach łamią Ci się plecy xD
Poza tym geometria ma wpływ na prowadzenie, na przykłąd jeżeli połączysz ostry kąt główki z krótką bazą, krótkim mostkiem i jeszcze stożkami to przy pierwszym podmuchu wiatru
Pytanie: czy da się stosunkowo łatwo zrobić coś żeby było wygodniej?


@Drzamich: Gratuluję zakupu, aco do pytania to wg mnie jak chcesz robić długie trasy najważniejsze będzie dobre siodło ( szerokość zmierzona i dobrana pod Twój tyłek - dobre sklepy rowerowe maja do tego przyrząd )

i w razie co ( można podwyższyć lekko kierownicę - albo mostkiem, albo kupić podgiętą - podwyższaną kierownicę ( ja mam np taką jak na
Pobierz
źródło: comment_1639237206277EdUrySxxMQqAAEwibSN.jpg