Wpis z mikrobloga

konstrukcyjnie spieprzony rozrząd, cieszyłem się jak dziecko jak sprzedałem.


@KaarasKar: opowiedz, co tam Ci sie konsyrukcyjnie z nim dzialo? XD bo geberalnie to wystarczy wymienic na nowy i bedzie spokoj, a koszt to 1500zl z robota, czyli tyle ile pasek w nowszej gen
  • Odpowiedz
@kakaraper: jak 122 koni to ea111 i podwójne doładowanie turbo+kompresor
pamiętam że na mirko jest jakiś typ co ma scirocco z tym silnikiem i twierdzi że nic mu się tam nie sypie w tym silniku
  • Odpowiedz
@kakaraper: ea111, ale mimo to polecam ten motor bo opinie popsuly mu mocniejsze wersje z kompresorem. Jego jedyna wada to lancuch rozrzadu z napinaczami, ktory i tak wiekszosc ma wymieniony.
https://magazynauto.pl/porady/zle-i-dobre-wersje-silnika-1-4-tsi,aid,499

Silników 1.4 TSI pierwszej generacji (EA111) nie trzeba wykreślać z obszaru zainteresowań jako całkowicie nieudanych. Jeżeli wybierze się wersję bez kompresora i jako regularną czynność obsługową przyjmie wymianę rozrządu, to eksploatacja nie powinna być kłopotliwa. Po 2009 r. poprawiono
  • Odpowiedz
@Pangia ten o którym piszesz to TwinCharge i ma 170HP - doładowany kompresorem i turbosprężarką, bardzo awaryjna jednostka. Znajomy miał w golfie V i nie potrafił tego sprzedać, jak ludzie dzwonili się upewnić że to Twin to kończyli połączenia.
  • Odpowiedz