Wpis z mikrobloga

@atom13: Kwota na tyle wysoka, że zainwestuj w jakiś raport VIN i skorzystaj z możliwości sprawdzenia auta w ASO Renault albo stacji diagnostycznej - z tym, że jeśli jest taka możliwość to spróbuj w jakimś pobliskim mieście, innym od miejsca zamieszkania sprzedającego, żeby zmniejszyć ryzyko, że się znają. Ja bym tak zrobił.
@forfame: ogólnie co do sprawdzenie to się nie obawiam , bo będzie że mną sprawdzać mechanik który zajmuje się takimi samochodami , z tego co widzę to ceny chyba takie są
@atom13: Trzeba pr5zetrzepać auto na wylot. Przebieg dla mnie na 100% ściema. Takie Meganki z Polskiego salonu mają już prawie 200 nalatane, a ta z Niemiec 95? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kumpel taką samą z 11 roku kupił z przebiegiem 153 bo starsza babeczka jeździła. Salon Polska. Zaleta w tym przypadku - 1.6 K4M jest niezajebywalne. Jeśli faktycznie ma 100KM, to nie ma nawet koła zmiennych faz
@atom13: No i dorzucając kilka stówek już można szukać Fiata Tipo 1.4, dużo młodsze auto. Albo wpłacić taką kasę do salonu i wziąć nowego z wyprzedaży rocznika 2020. Serio, przemyśl, czy opłaca Ci się pchać w auto z Niemiec z 2013r za takie chore pieniądze.
@jaceks653: @Zielony34: Dzieki za rady będę jeszcze myślał, tak jak mówiłem będzie że mną mechanik którymi takimi autami się zajmuje. A macie jakieś linki do tego co pisaliście bo nie umiem za bardzo z tych salonu znaleźć w tej cenie. A zmiana języka to nie jest kwestia jakiś ustawień na pulpicie bez jakiejś ingerencji?
@atom13 100KM i dynamiczna xD za taką kwotę to kupisz już niewiele starsze 2.0tce.

Ale jak bardzo chcesz to zapytaj o wszystkie dane i sprawdź 2 cepik.

Zawsze możesz też ściemnić, że chcesz ogarnąć leasing i niech pokaże fv pośrednią za zakup auta. Zobaczysz czy ma coś do ukrycia.
Te silniki #!$%@?ą w Dusterach już ponad 300 tysięcy i jedyne, co może w nim się stać, to wzmożony apetyt na olej [bez znaczenia, dolewasz co pod ręką, bo to silnik z początku lat 90 tych


@Zielony34: silnik pierwszy raz wrzucili do Laguny 1 w 98 roku więc jednak bliżej końca lat 90. A z tym olejem to bym się nie wygłupiał - wymagana jest konkretna norma i ma to być
Auto w salonie w Niemczech jest droższe niż w Polsce więc trzeba więcej zabulić przy kupnie nowego i do tego transport do Polski,


@lovelas321: przecież to nie jest nowe auto, więc co za różnica ile kosztowało dawno temu w salonie?
Reszta czasem się zgadza, a czasem nie. Auta tłuczone latami po polskich drogach i dotknięte myślą techniczną polskiego mechanika to też może być niezła mina
A z tym olejem to bym się nie wygłupiał - wymagana jest konkretna norma i ma to być 5W40


@sosna119: Możesz tam wlewać wszystko od 0W30 po 10W40. Norma RN dla tego silnika to ACEA A3/B4 tyle. Sam mam Lagunę 2.0 F4R. Nawet moja Laguna ma takie zalecenia fabryczne. Kumpla Megana tak samo. Norma RN została chyba dla śmiechu wprowadzona, bo się Renault zorientowalo, że wszyscy normy mają, tylko nie oni
Z tym się też nie zgodzę, kumpel tym śmiga po autostradach i nie narzeka. Nie ma co demonizować braku dynamiki.


@Zielony34: są ludzie, którym z jakiegoś powodu hałas nie przeszkadza i potrafią godzinami jechać po autostradzie z uchyloną szybą albo szyberdachem i tak sobie jadą. Mnie po kilku godzinach boli głowa i chrypnę od krzyczenia do pasażerów. Pewnie jestem jakiś cienias, ale marzy mi się porządnie wyciszone auto.