Wpis z mikrobloga

Witam Mirków. Chciałbym złożyć kompa do obróbki zdjęć/gier, do 3-3.5k. Kompletnie nie znam się na tym. Czy w tych pieniądzach jest dzisiaj szansa złożyć coś sensownego?

Poprosiłem w sklepie który sprzedaje komponentny o poradę co można złożyć w tym budżecie, ale sam sprzedawca powiedział ze przy tej karcie gry pójdą na średnich.

Budżet okrojony bo muszę mieć jeszcze na monitor, winde i lightroom.

#komputer #czescikomputerowe #obrobkazdjec #fotografia #adobe #lightroom #photoshop #gry
Pobierz Krajczar - Witam Mirków. Chciałbym złożyć kompa do obróbki zdjęć/gier, do 3-3.5k. Kom...
źródło: comment_1634588045G2L7e0PqjsHRVvLkqWk1tt.jpg
  • 9
@Krajczar: Na i3-10105F to ja bym się #!$%@?ł, że mi przeglądarka zamula a gdzie tu jeszcze jakakolwiek praca, to jest procek o wydajności niewiele wyższej niż Core i7 2 generacji z 2011 roku. No i dysk wziąłbym Samsunga 980 bo z Crucialem mam niemiłe wspomnienia.
@Krajczar: nie jestem na bieżąco z intelami, ale tak pobieżnie to konfiguracja wygląda zupełnie sensownie. Jak będziesz miał za dużo pieniędzy to dokupisz szybszego proca i więcej ramu, a na razie w zupełności wystarczy. Nie wiem tylko czy do gierek, ale do zdjęć i grafiki powinno być ok
@Krajczar:
Moim zdaniem albo porządnie albo wcale, Na laptopy raczej bym nie patrzył, bo wątpię abyś coś lepszego w budżecie dostał a starsze poleasingówki zwykle i tak będą zdłąwione przez thermal throttling. Głupi przykład - dali mi w zeszłym roku z roboty nowego Della Latitude 5411 z i7-10850H i 32GB ramu do pracy. Mimo pozornie dobrych wyników w benchmarkach ten komp po 15 minutach od włączenia środowiska (kilka serwisów, serwer SQL,
ale kup sobie maca mini z m1 do pracy


@pr0pr: