Wpis z mikrobloga

Wszystko się zgadza. Telefon dostałem, działa prawidłowo i jest to iPhone 13, zgodnie z umową. Nówka z fabryczną plombą. Co ciekawe paczka przyszła zaadresowana z Lantre. Chciałęm wrzucić jeszcze zdjęcia, ale nie chce mi się już ładować starego telefonu, żeby to zrobić. No chyba, że komuś bardzo zależy, to się poświęcę :)
@tookiest: zapłać kartą po prostu, chargeback jest bardzo łatwą metodą w razie czego, ale mowie mi telefon doszedł, był nowy fabrycznie zapakowany i wszystko ok więc raczej nie będzie potrzeby, jedyny problem jaki mają to ciężko sie tam dodzwonić ale sprzęt dochodzi
@Majlooo98: niestety dalej nie mam sprzętu. W końcu odpisali mi na maila ze dostanę w ciągu 7 dni roboczych, nie dostałem napisali ze do końca kolejnego tygodnia. Dostałem SMS od nich ze już nadają i dostanę do wtorku, dalej nie mam jest środa. Napisałem i czekam znowu na odpowiedź, ale zaczynam tracić nadzieje ze dostanę sprzęt, to już 1,5 miesiąca opóźnienia :(
Czekamy. Jak coś to trzeba będzie myśleć wspólnie.Ale oby się udało i żebyśmy mogli tutaj napisać, że wszystko się udało.
Edit: Mam planowaną datę dostawy na 30.04.2022 r.
Macie jakieś "specjalne" sprzęty zamówione, że dostawa taka długa...? 1,5 miesiąca opóźnienia to wolałbym raczej zwrot kasy od nich, niż czekać. Ja mam na połowę kwietnia 13 Pro Max. Mam nadzieję, że dojdzie w terminie :) Czytając post widzę, że problem przeważnie jest z 13/13 mini. Chyba, że źle czytałem.