Wpis z mikrobloga

no popatrz tutaj, ręcę powstrzymują przed wyłożeniem się na przednim kole


@tomsiup: No dobrze, ale nikt Ci nie każe jeździ na rowerze wyścigowym z jakąś hardkorową pozycją, bo najprawdopodobniej nie masz ciała tak wytrenowanego jak zawodowi kolarze.
Są rowery z geometrią endurance, gdzie masz mniej agresywną pozycję.

więc jak one wytrzymują tylu godzinny napór

są trenowane od młodzika albo i lepiej do jazdy na takim rowerze

No i generalnie nadal uważam,
@tomsiup: Jak się wyprostują, to już się nie #!$%@?ą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A na fotce są prosi, na małych ramach, rozciągnięci jak prosi, ułożeni jak prosi. Nikt nie każe robić jak oni. Są rowery o duuuuużo bardziej łagodnej geometrii.
Wyjaśnić Ci tego nie wyjaśnię. Musisz się przejechać.

No i odpowiedziałeś sobie na pytanie: dobry fitting i trening core załatwia temat.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@tomsiup:

tutaj, ręcę powstrzymują przed wyłożeniem się na przednim kole

To tylko tak wygląda
Bez problemu można w takiej pozycji puścić kiere i jechać bez trzymanki, w wyprostowanej pozycji oczywiście łatwiej, ale tak też się da.
Oczywiście jak masz wszytko dobrze ustawione.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@tomsiup: tak naprawdę im mocniej kręcisz tym mniejsze jest obciążenie na rękach. Tak jak pisali poprzednicy, ważne są też mięśnie brzucha i pleców żeby mogły Cie utrzymać we właściwej pozycji co również odciąża ręce. No i ważne jest też pochylenie siodla, im bardziej do dołu, tym większy ciężar przeklada się na ręce.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@tomsiup: fitting masz po to aby odpowiednio rozłożyć ciężar ciała na siodełko i kierownicę, dodatkowo duże znaczenie ma to w jakim chwycie zazwyczaj jeździsz, czy na klamkach czy w prostym chwycie czy pośrednio.
Miałem ten sam problem - w moim przypadku siedziałem za daleko od kierownicy przez co ręce naturalnie układały mi się na krawędziach kiery zamiast na klamkach, przez co odcinałem sobie krążenie, znaczenie ma też kąt ustawienia klamek -