Wpis z mikrobloga

Dam taki protip na autostrade:

Jak jedziecie na prawym pasie 120 km/h i zblizacie sie do TIRa, a na lewym w oddali widzicie zblizajacy sie samochod to macie 2 rzeczy do wyboru:

1) Docisnac gaz i wyprzedzic sprawniej TIRa, nastepnie zjechac na prawy i odpuscic gaz do swojej stalej predkosci
2) Odpuscic gaz (moze nawet troche przyhamowac) i poczekac az ten z lewej przejedzie

czego NIE robic:
Wyjechac z wasza predkoscia na lewy pas i przyblokowac goscia jadacego 140+

PS: to ze przyspieszycie na chwile te 20-30 km/h nic Wam nie zaszkodzi, a nawet przeciwnie - szybciej wykonany manewr moze wszystkim pomoc


#protip #samochody #logikarozowychpaskow
  • 376
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@KarmelowyJeremiasz: Zasadniczo to "dzięki" osobom z takim podejściem jak Ty w tym kraju nie da się jeździć przepisowo.

Sam muszę przyznać, że jeżdżę tak jak napisałeś w pierwszym punkcie natomiast jest to spowodowane tylko tym, że nie lubię jak mi jakiś baran siedzi na zderzaku bo on musi z---------ć. To jest konieczność dostosowania się do kogoś kto łamie przepisy, to jest całkowicie bezsensowne. Czaje sytuację jak ktoś z d--y się wyłania i trzeba nagle dać po heblach, natomiast totalnie nie rozumiem z jakiej beczki ktoś miałby przyhamować albo zdjąć nogę z gazu bo panicz z lewego pasa zapierdziela 140+ ale jak już się odpowiednio wcześniej zacznie manewr wyprzedzania i wspomniany panicz dojedzie w tym czasie to poprzedzającego auta to ma to być niby wymuszenie. Z jakiej paki osoba, która przymierza się do manewru wyprzedzania ma musieć zdjąć nogę z gazu, a ten kto wali lewym już nie.

Według mnie jak już decydujesz się łamać przepisy, jakie by nie były to musisz się nastawiać na to, że nikt nie musi się do ciebie dostosować (w szczególności inny wariat drogowy( i jeżeli wystąpi niespodziewana sytuacja to musisz być gotowy na nią zareagować i przede wszystkim przewidywać i zapobiegać (na przykład ściągając nogę z gazu zamiast podjeżdżać komuś pod
  • Odpowiedz
@FlasH: Czy ty jesteś upośledzony? Nigdy nie pisałem ze świat jest czarno biały. W sytuacji zmiany pasa ruchu na autostradzie, to jest wymuszenie i w 99% przypadków kolizji będzie winny zmieniający pas, nawet jeżeli ktoś jedzie 20-30 km/H szybciej niż ograniczenie 140.

Chcesz usłyszeć ze prawo i sady w Polsce są z-----e czy co?
  • Odpowiedz
Jak lecisz 140+ na autostradzie i z daleka widzisz tira na prawym i za nim osobówkę, która jedzie trochę szybciej, to masz 2 rzeczy do wyboru.


@sebawo: warto dodać, że osobówka powinna mieć wrzucony kierunek w lewo jeśli zamierza wyprzedać tira
  • Odpowiedz
@FlasH: Chłop znalazł jedna sytuacje gdzie gościu na moto z---------l 150 na ograniczeniu 50, ktoś mu wymusil pierwszeństwo i sąd uznał winnego kierowcę moto to teraz będzie powtarzał w kółko jakiś wyjątek - zrozum człowieku ze takie wyroki to są wyjątki, w 99% przypadków kolizji będzie winny ten co wymusil pierwszeństwo a nie ten co przekroczył prędkość. W takiej sytuacji jeden dostanie mandat za przekroczenie drugi za kolizje i wymuszenie
  • Odpowiedz
@KarmelowyJeremiasz: co ty p--------z? Piszesz, że możesz sobie bezkarnie z---------ć, a ja mam ci ustępować pierwszeństwa?
To może jeszcze wyłącz światła.

Masz jechać jeb..ne 140 i ani pół km
  • Odpowiedz
@KarmelowyJeremiasz:
a ja się zawsze zastanawiam czemu jadąc a4 to jest taka droga przez mękę, a płynnie przejechać w granicach 140km/h graniczy z cudem

wystarczyło poczytać komentarze, żeby się dowiedzieć - większość ludzi prawko znalazła w chipsach i nie wie nawet co to wymuszenie xD
  • Odpowiedz
@d00v: Zgadzam się, ciągłe wymuszanie i wyjeżdżanie pod maskę. Spytałem raz takiego na MOPie - ON DAŁ KIERUNEK wiec mógł wjechać. J----i troglodyci i idioci.

W Polsce jadę w nocy albo ACC na 3 poziom i jadę jak można.
  • Odpowiedz
@FlasH: Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają
23) ustąpienie pierwszeństwa – powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby
zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej
zmiany prędkości, a pieszego – do zatrzymania się, zwolnienia lub
przyspieszenia kroku
  • Odpowiedz