Aktywne Wpisy

za dramo by się chciało chłodek, co?
#januszebiznesu
#januszebiznesu
źródło: image
Pobierz
WielkiNos +149
Wspaniała historia miłości p0lki z Algierczykiem. On ją tak bardzo kocha, że przezwyciężą wszystko.
Bo najważniejsze dla polki, że nie Polak mimo że ci słyną z pracowitości.
#p0lka #przypadkowymurzyn #logikarozowychpaskow #mokebe #zwiazki
Bo najważniejsze dla polki, że nie Polak mimo że ci słyną z pracowitości.
#p0lka #przypadkowymurzyn #logikarozowychpaskow #mokebe #zwiazki
źródło: temp_file8937274562673188493
Pobierz

1. Comiesięczna danina w wysokości 400PLN za użytek mieszany - 14k PLN w plecy przez 3 lata.
2. Podatek od wartości samochodu podczas wykupowania go od banku - zakładając, że będzie wart 60k PLN po 3 latach daje nam 14k PLN - pewnie połowę można wrzucić do zwrotu vatu no bo mieszany użytek -> 7k PLN jestem w plecy w momencie wykupienia samochodu.
3. Jestem informatykiem i dla IT ma być nowy podatek dochodowy ryczałt 12%. Nie wiem jak to dokładnie policzyć, ale aktualnie między liniowym 19% a ryczałtem 15% wychodzi coś między 400-600 PLN na korzyść ryczałtu. Powiedzmy, że średnio 500 PLN, to tak z proporcji wychodzi, że na 12% będzie to jakieś 850 PLN -> nie idąc na ryczałt 12% jestem w plecy przez 3 lata jakieś 30k PLN
Wychodzi że przez 5 lat jestem 50k PLN w plecy na takim układzie.
Jeżdżę mało 10k-15k km rocznie więc odliczenia z benzyny to miałbym może z 1.5k PLN rocznie (w 3 lata no może 6k mam zwrotu).
Samochód jest wart ca. 100k PLN więc zwrotu podatku będę miał za całość coś koło 12k PLN. Za ubezpieczenie jakieś grosze, za części też jakieś grosze - strzelam, że przez 3 lata bym miał "zwrotu" z 3k PLN.
A leasing swoje kosztuje.
Wychodzi na to, że lepiej mi kupić samochód prywatnie i mieć 50k-21k=29k PLN przez 3 lata.
Czy jest coś co liczę źle? Dużo rzeczy pewnie nie wliczyłem, ale z kosztów to są raczej pomijalne przy takiej skali.
Odpowiadając na 1 pytanie - nie mogę się wyprowadzić z kraju.
#nowylad #b2b #leasing