Aktywne Wpisy
America +434
Nigdy nie zrozumiem co w miarę przystojny, początkujący piłkarz z potencjałem widział w tej dziewczynie.
#lewandowski
#lewandowski
![America - Nigdy nie zrozumiem co w miarę przystojny, początkujący piłkarz z potencjał...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ce07db308b9ab1114e4baec0f04bbe2b7ce3b9d8230613e0faa8197de88b0919,w150.jpg?author=America&auth=1882fbf005a37c5649fce7bcd1406dce)
Malysyrek +99
Spokojna parka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Reszta w komentarzu
#bekazpodludzi #patologia #patologiazmiasta #nieruchomosci #wynajem #warszawa
Reszta w komentarzu
#bekazpodludzi #patologia #patologiazmiasta #nieruchomosci #wynajem #warszawa
![Malysyrek - Spokojna parka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Reszta w komentarzu
#bekazpodludzi #patologia...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ce951d46ab51783cbb746def859034dcea9495ca42a4a9db7163e2f57423b8f9,w150.jpg)
Dlaczego w mojej ocenie megabloki to wycięta zawartość a nie 'niedokończona'? Porównując zdjęcia dostępne na piggy map z zawartością w grze można łatwo stwierdzić, że pierwotnie w środku tych megabloków było więcej rzeczy, jednocześnie nie były skończone z zewnątrz. Wystarczyło zasłonić je dachem a i tak gracz by ich nie dostrzegł. Jednakże mimo przesłonięcia megabloków dachem w środku brakuje zawartości widocznej na zdjęciach na piggy map.
Sam proces usuwania zawartości z megabloków nie był też dokładny - widać to na załączonych na końcu mojego filmiku dowodach. Nie sądzę, aby proces projektowania lokacji w grze zaczynano od ustawiania triggerów audio czy rozmieszczania w powietrzu ekranów reklamowych.
Czy brak możliwości zwiedzania tych megabloków to poważna wada gry? Każdy musi sam odpowiedzieć na to pytanie. Czy była tam planowana większa zawartość? Myślę, że tak. Wystarczy posłuchać wywiadów przed premierowych od twórców, którzy entuzjastycznie wypowiadali się o tych megabudynkach.
W mojej ocenie przyspieszone premiera zmusiła deweloperów do przerwania prac nad wnętrzami megabloków. Usunięto ślady tych wnętrz a same megabloki zamknięto dachami w pośpiechu. Niektóre są wykonane w low polly (H12), niektóre mają mają mało detalów (H11), niektórym w ogóle brakuje dachu (H2). Nie jest to moim zdaniem normalny proces produkcji gry czy efekt przebudowy.
#cyberpunk2077 #gruparatowaniatagu
Mnie CP zawiódł głównie na dwóch płaszczyznach. I jeszcze może bym się tego tak nie czepiał ale Paweł Sasko często pokreślał te kwestia.
Pierwsza to romanse, a w zasadzie ich brak. Miały być, miały być ONSy itp. a nie ma.
No i druga to właśnie te mega bloki. Sasko #!$%@?ł o tym jak
Nawet megabloku, w którym się mieszka nie da się zwiedzić iksde i jest to tak nieudalnie powycinane, że piętro niżej jest niby obsadzone i jako-tako grywalne jak tam się dostaniesz z pominięciem kill volume'a między piętrami.
Jak już nawet nie mieli czasu dopieścić tego jednego jedynego to ja nawet nie mam pytań.
Wiem, że takie coś można interpretować na wiele sposobów (jak wszystko w tym mało konkretnym #!$%@? marketingu Cyberpunka), ale ja to zinterpretowałem w ten sposób, że ludzie nie muszą ryzykować wyjściem na zewnątrz by spokojnie sobie żyć.
Oczekiwałem wielu pięter do eksploracji z wieloma questami w stylu Sąsiedzi z
Budynki i wieżowce w cyberpunku to najpiękniej i najbardziej realistycznie odwzorowane budynki tła w grach