Wpis z mikrobloga

wlasnie sobie obejrzalem material digital foundry dotyczace 120fps w warzone i jedyne co moge powiedziec to XD xsx dropi do 80 kilku klatek gdzie ps5 trzyma 120fps. przez wiekszosc porownania ma praktycznie stale 120fps 115-120, gdzie xbox lata przy 90-100 czyli 20 fpsow mniej xd przypominam 12,15tflops vs nedzne 10,28tflops w ps5. pozdrawiam i zycze milego wieczoru

link do materialu: https://youtu.be/ETfOkIj1Rfc

#ps5 #xbox #xsx
kamroz - wlasnie sobie obejrzalem material digital foundry dotyczace 120fps w warzone...

źródło: comment_1625846618qzBl6fog5ao53lxlAAqmUT.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@camos: zgadza sie. i tutaj zachodzi pytanie po co tak bardzo napalac sie na rozdzielczosc kosztem kl/s gdzie jest to roznica bardzo duza.
  • Odpowiedz
  • 0
@Zing: no tak ja to rozumiem ale to nie jest przypadek ze raz na jakis czas dropnie tylko caly czas, a nie jest to 5-10 klatek tylko 20 a czasem nawet 30 klatek jest to ogromna roznica pomimo vrr.
  • Odpowiedz
@kamroz: Nawet mi się nie chcę wklejać print screenów, bo sam podałeś źródło filmiku, na którym mówią, że rozdzielczość na xboxie jest większa( dosyć konkretnie wyblurowane ujęcia na ps5). Zresztą vrr załatwia sprawę.

Ps. nawet nie potrzeba zbliżeń bo to widać gołym okiem.
  • Odpowiedz
  • 0
@Benzoesan: no tak z tym nie polemizuje ze rozdzielczosc jest wyzsza
PS5 - 2715x1512p to 4.145805 miliona pikseli
XSX - 1920x2160p to 4.147200 miliona pikseli.
roznica to nawet nie jest 5% kosztem 30-40klatek mniej?
  • Odpowiedz
@kamroz: VRR robi robotę, gram od kilu miesięcy na LG CX i nie zauważyłem żadnych dropów fps. Warto dodać że wersja na xboxa dostała tylko prosty update, więc gra działa nadal w trybie wstecznej kompatybilności. PS5 dostało natywną wersje i ma dynamiczną rozdzielczość która spada do 1372x1536. Mając tv z VRR wersja na series x będzie znacznie lepszym wyborem.
  • Odpowiedz