Wpis z mikrobloga

Szwagier kupił w sobotę córce nowy rower marki #romet za prawie 3k - model z aktualnej kolekcji 2021.

Dwa dni po zakupie córka źle gdzieś rower postawiła, rower się przewrócił i wygiął się hak przerzutki - trochę miękki no, ale stało się.

Szwagier pojechał więc do sklepu #romet i powiedział, że chce KUPIĆ nowy hak. Wzięli rower zatrzymali na cały dzień.

Następnego dnia sklep stwierdził, że przykro nam, ale nie mamy takiego haka i #romet takiego haka też nie przyśle bo... nie ma.

Rower jeżdżony 2 dni - bezużyteczny w tym momencie.

Jak to było? "Wspieraj Polskie"???

#rower #kolarstwo #januszebiznesu
  • 12
niegwarancyjnych rock shox w ogóle nie przyjmuje, bo nie mają części


@magliarosa: Który serwis ci tak powiedział? Sklepu gdzie kupiłeś?

Każdy amor damper robi się serwis - mały co 50h, duży co 100h. Nie jeździ się na zawieszeniu 'aż się popsuje' bez konserwacji. Ja nie mam problemu z dostępem do części zamiennych/eksploatacyjnych rock-shox w tej chwili.
@Yurakamisa: Wiesz co, mnie jednak dziwi, że nie mają. Porządna firma oferująca serwis swoich produktów powinna mieć na stanie odpowiedni zapas części który umożliwi im świadczenie oferowanych usług. Deficyt na rynku nie zaczął się wczoraj i mieli czas na zgromadzenie odpowiednich stanów magazynowych. Jeśli już naprawdę części nie ma to powinni o tym bardzo, bardzo wyraźnie informować klienta przed zakupem. Sprzedaż roweru a potem olanie klienta to zwyczajna januszerka.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kobrys13: Poszukaj na własną rękę. Romet od zawsze nie miał części zapasowych w moich serwisach.
Parę lat temu kupiłem Romet by "wspierać polskie biznesy". Autoryzowany serwis nie wiedział jaki model hamulców mam zamontowany w modelu i koleś mówił, że nie będzie w stanie dobrać mi klocków (tarczowki).
Przedni amor wyrobił się w miesiąc.

Wystarczy poczytać o jakości ich usług " serwisowych". Zawsze było do dupy z dostępnością części u nich, a