umie ktos powiedziec co tu jest s---------e? dostałem sprawko do poprawy. 2 prawo Kirchofa, prawo Ohma. najbardziej niepewny jestem równań z prądem #elektryka #elektronika
@heater: Komuś kto rozszyfruje te dane to pogratuluje. Brak oznaczenia kierunku i prądów na gałęziach z R5 i R2. Domyślać się można jak oznaczono I2. Zwroty obiegowe oczek no niby są, ale po co? Rozpisane prawa Kirchhoffa są nieczytelne.
@kozi966: @szwelx: otworzcie w nowej karcie to wszystkie bedzie widac. @szwelx: : kierunki sa oznaczone na r5 i r2, to strzalka na zewnetrznych obrysach, dodalem legende //edit dalem stary plik
@heater: Chodzi o kierunki przepływu PRĄDU, a nie oznaczenie spadku napięcia. Napisz mi, jak oznaczono kierunek prądu (oraz oznacznik prądu) dla gałęzi z rezystorem R2?
@heater: No jak na rezystorze R2, przy oznaczonym spadku napięcia u2 (w prawo) prąd też może płynąć w prawo? To jest niemożliwe. Przy takim chaosie, ja bym wystawił 0 punktów...
@szwelx: wyciaganie wnioskow wychodzi poza to wymagania i moje kompetencje @kozi966: no pomijajac te jedno oznaczenie to winno byc ok, co wy tacy surowi jestescie, ja tam wszystko widze ( ͡°͜ʖ͡°)
@kozi966: nie rozumiem cały czas do czego się odnosisz. Prad oznaczem w którą stronę chce, później rezystory przeciwnie do prądu i tyle. Za chwile oznacze dla treniengu
Jak dwa oznaczylem to uznalem, ze uznasz, ze umiem
@heater: aha... to przykładowo: Jakim cudem w takim razie, I3+I1=I5? Skoro według Twoich wcześniejszych rysunków I3 wpływa do węzła, I5 wpływa do węzła, a I1 z niego odpływa.
źródło: comment_16246042591j5FVXstC6Z9OEuUJNll5q.jpg
PobierzBrak oznaczenia kierunku i prądów na gałęziach z R5 i R2. Domyślać się można jak oznaczono I2.
Zwroty obiegowe oczek no niby są, ale po co?
Rozpisane prawa Kirchhoffa są nieczytelne.
@szwelx: : kierunki sa oznaczone na r5 i r2, to strzalka na zewnetrznych obrysach, dodalem legende //edit dalem stary plik
@heater: Chodzi o kierunki przepływu PRĄDU, a nie oznaczenie spadku napięcia.