Wpis z mikrobloga

Swoją drogą, ogrywam właśnie po raz drugi Pathfinder: Kingmaker i nie mogę się nadziwić, że CDPR sprzedał ludziom gównianą looter strzelankę w otwartym świecie i wmówił im, że to RPG z krwi i kości xD
Jakby fani CP2077 zobaczyli mechanikę Pathifindera to bym im się chyba styki przepaliły. Tak właśnie powinna wyglądać komputerowa adaptacja papierowego systemu RPG, a nie cyk dajemy numerki nad głową przeciwnika jak w niego strzelamy i rpg odfajczone xD
CP2077 to w takim samym stopniu RPG jak jakis Assassin's Creed Origins czy Valhalla. Cyk modne drzewko rozwoju perk +0,5% DMG z pistoletu, kwestie dialogowe przy filmikach które nic nie zmieniają i otwarty świat z mapka prowadząca za rękę i zadaniami "oczysc gniazdo bandytów".
No ale dla fanów RPG na horyzoncie czeka druga część Pathfindera i trzecia część Baldura Gate od mistrzów z Lariana, a o tej polskiej marketingowej wydmuszce, która starała się skopiować wszystkie modne branżowe trendy (a nie wyszło im w końcu nic), można zapomnieć
#cyberpunk2077
Pobierz Kosmox30 - Swoją drogą, ogrywam właśnie po raz drugi Pathfinder: Kingmaker i nie mogę...
źródło: comment_1623177053oNL71lD4sQK3yjxC2DWVPg.jpg
  • 10
i trzecia część Baldura Gate od mistrzów z Lariana


@Kosmox30: DOS 1 i 2 strasznie mnie zawiodły, a trzeci baldur wygląda prawie identycznie. Nie wiem czy dawać szanse czy może jednak poczekać na jakąś dużą promocję ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Exenex: jak ci się nie podobały to lepiej zaczekaj, ale wprowadzają sporo zmian w becie i słuchają feedbacku graczy, np ograniczyli w prawie kompletnym stopniu DMG z pola bitwy wpływający w dużym stopniu na walkę, aby walka nie przypominała pod tym względem właśnie DOSów.
@Kosmox30: nie to, że mi się nie podobały, bo mam w obu odsłonach po 120h, ale jednak wolę studio Obsidian i inXile

ale wprowadzają sporo zmian w becie i słuchają feedbacku graczy, np ograniczyli w prawie kompletnym stopniu DMG z pola bitwy wpływający w dużym stopniu na walkę, aby walka nie przypominała pod tym względem właśnie DOSów


jeśli sprawią, że gra będzie przypominać DOSy w mniejszym stopniu, to tylko czekać :3
@Kosmox30:
Mnie tylko bawi, że 6 miesięcy po premierze, cały "papierowy" segment tej gry - to jest balans rozgrywki, perki, ekonomia finansowa leżą w grze i kwiczą.

Rozumiem, że sprawy programistyczne mają ograniczoną wydolność osobowo-czasową ale co za problem wziąć designerów, żeby w pół roku w końcu dociągneli balans i ekonomię rozgrywki do poziomy wyższego niż klejonego na ślinę.
CDPR obiecał przed premierą zaawansowaną mechanikę RPG oparta na papierowym pierwowzorze. Gdzie te zaawansowane mechaniki? Co zostało z oryginalnego papierowego systemu? Tytuł gry? xD


@Kosmox30: nie grałem w papierową wersje, ale przecież masz w cyberpunku statystyki. i o nie się srają ludzie, że większość perków to % zmiana jakiejś statystyki (mniejsza o to, że kilkanaście z tych perków nie działa).

Masz atrybuty, masz skille, masz perki, masz mase statystyk biorących udział