Wpis z mikrobloga

Jestem programistą i już dawno myślałem żeby wyjechać z tego chlewu. Dzięki * że ułatwiłeś mi decyzję wprowadzając nowy ład. Co miesiąc dokładałem do budżetu swoimi podatkami(PIT+VAT+inne) około 7k a dostaję za to kompletne nic. Policja ma w dupie jak ci coś ukradną, opieka medyczna to ciągła zapaść, sądownictwo to cyrk, drogi jak w bangledeszu.

Do tych od
niech jadą** - będziecie żreć gruz jak za kilka lat metr mieszkania skoczy do 30k/m2 a zrobienie plomby w zębie będzie trzeba wydać pół średniej krajowej. A na zasiłeczki i dopłaty dla dzieciatych nie będzie miał kto pracować bo wszyscy specjaliści zwieją na zachód.

- Mam dość #!$%@? na nierobów którzy sobie piją wódeczkę z zasiłków finansowanych moją pracą
- Mam dość finansowania patoli i madek swoimi pieniędzmy
- Mam dość życia w kraju gdzie muszę płacić składkę zdrowotną na służbę zdrowia z której i tak nie korzystam bo na specjalistę się czeka 3 lata
- Mam dość ciągłych informacji o tym co to PIS znowu #!$%@?ł i jak 90% społeczeństwa nawet to nie rusza
- Mam dość katotalibów którzy z butami wchodzą w cudze życie i tańczą sobie z władzą
- Mam dość płacenia na TVPIS i media rydzyka który robią sieczkę z mózgu starszym ludziom.

#nowylad #podatki #b2b #dzialalnoscgospodarcza #programista15k #programowanie #bekazkatoli
S.....b - Jestem programistą i już dawno myślałem żeby wyjechać z tego chlewu. Dzięki...

źródło: comment_1621270046DunxFO5dS4Fn4zdiGcfHj1.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach