Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Studiuję już 2 rok kierunek, którego nienawidzę. Dlaczego nie zmieniłem po 1 roku? Nie jestem chyba w stanie na to odpowiedzieć, ale nie ma co rozwodzić się nad przeszłością.

Rozmawiałem z rodzicami o zmianie kierunku i są do tego sceptycznie nastawieni. Mówią że lepiej już skończyć nawet te 3.5 roku i później ewentualnie pójść na drugi niż zrekrutować się na inny i mieć zmarnowane 2 lata.

Szczerze mówiąc to jeszcze parę tygodni temu byłem w pełni zdecydowany co do zmiany, ale teraz już sam nie wiem co robić, więc mam ochotę porozmawiać z kolegami z internetu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#studia #studbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #609b6e07fe0977000b8aef02
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 10
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Powiem tak, jeśli kierunek nie wymaga od Ciebie za dużo uwagi i czasu, może warto odbębnić i mieć papierek skoro już dwa lata przetrwałeś≥

Jeśli masz się mu poświęcać, rezygnować z innych, ciekawszych zajęć czy kierunku na który byś chciał iść to raczej nie ma co się zmuszać.

Rodzice zawsze będą niechętni do radykalnych zmian dziecka.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: dobrze, że mamy system 3+2 i można w połowie uciec z bagna.
Co studiujesz i na co chcesz iść? Jak są pokrewne to bym skończył ten i poszedł na inny na magisterkę
Jak zupełnie inne to zacznij drugi kierunek a ten zawieś lub próbuj ciągnąć jako 'drugi', bo zawsze jest szansa, że nowy kierunek nie będzie lepszy
  • Odpowiedz