Aktywne Wpisy

DartNorbe +69
Jest w tym pewnego rodzaju tragedia: zapłakani rodzice mówią, że syn był dziwny, odmawiał pomocy psychiatry i wizyt u psychologa/terapeuty. Po interwencji lekarza (ponoć) wdało się jakieś zakażenie, które później utożsamiał jako celowe i wrogie (urojenia prześladowcze) działanie więc działał odwetowo (brak regulacji emocji). A w mediach rozprawa jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości i mało się mówi o tym, że to przede wszystkim człowiek chory psychicznie. Środkiem do uniknięcia ataków na

asdfghjkl +62
Hop co pojechał 12km po najlepsze pita gyros w galaktyce. Jagnięce się skończyły także kurczok i wieprzowina. Każdy składnik idealny. Ambrozja jednym słowem #legancko #kyrieelejson #jedzzwykopem
źródło: IMG_9987
Pobierz




Mi osobiście bardzo podobało się rozwiązanie z niegraniczonym udźwigiem z np. #gothic, by niepotrzebnie nie wracać po 2-3 razy z jakiejś jaskini do miasta, tylko wyczyścić całą lokację i później jednorazowo wszystko sprzedać handlarzom w mieście.
Jeśli jest to i tak gra single player (udźwig nie psuje balansu/daje przewagi nad innymi graczami, bo i tak gramy sami), albo nie ma mechaniki, która typowo opiera się na udźwigu (minusy przeciążenia z grubego pancerza, albo typowe mechaniki survivalowe, gdzie decyzja co ze sobą bierzemy jest istotna), to ograniczenia pojemności ekwipunku tylko mnie zawsze denerwowały.
Pytam, bo dłubię od jakiegoś czasu prototyp gry, która będzie miała ekwipunek. Docelowo rozważam, by nie wbudować żadnych ograniczeń pojemności/obciążenia, bo w sumie jeśli gra nie ma związanej z tym mechaniki, to po co? By niepotrzebnie bawić się w tetrisa (ograniczenie pojemności), albo micro-managment z min-max wartości przedmiotów?
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Dodam też tag #gamedev, bo może ktoś podrzuci ciekawe argumenty za/przeciw.
Czy wolicie brak ograniczeń udźwigu w grze, jeśli żadna mechanika tego nie uzasadnia?
@bary94pl: WTF? Od kiedy Skyrim to erpeg?
Z nieistotnych elementów można i należy rezygnować.
Przykładowo
Zbierasz w jakiejś jaskini rudę
Komentarz usunięty przez autora
Jeżeli nadal chciałbyś ją wprowadzić to warto byłoby się zastanowić nad takimi rzeczami:
- czy wpływa pozytywnie na balans rozgrywki? np. nie możesz sobie dopakować najcięższej zbroi i najcięższej broni i musisz kombinować żeby ekwipunek był wyważony -> nie wystarczy tylko patrzeć co daje najlepsze staty
-
@Viscop: wydawaj punkty w siłę i perk do noszenia
bardzo lubię też elementy survivalu - plecak nie dość że często ogranicza wagowo to ma określoną pojemność. w JA2 1.13 jak nie weźmiesz ze sobą odpowiednich przedmiotów to jesteś w dupie. jak zostawisz w jakimś sektorze, to wróg może cię od nich łatwo odciąć. za to jak weźmiesz