Aktywne Wpisy
![Tumurochir](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Tumurochir_0dxGHGGrwE,q60.jpg)
Tumurochir +359
Przez fejki PiS w sprawie rzekomego torturowania przez "reżim Tuska" podejrzanego o pranie brudnych pieniędzy ks. Olszewskiego, Służba Więzienna otrzymała już kilkaset e-maili i telefonów od widzów TV Republiki z groźbami
https://x.com/SW_GOV_PL/status/1808143124495048859
Przed aresztem, gdzie siedzi ksiądz, odbyły się też protesty, a demonstranci domagają się uwolnienia duchownego, bo skoro ksiądz to na pewno niewinny i nie mógł kraść
#
https://x.com/SW_GOV_PL/status/1808143124495048859
Przed aresztem, gdzie siedzi ksiądz, odbyły się też protesty, a demonstranci domagają się uwolnienia duchownego, bo skoro ksiądz to na pewno niewinny i nie mógł kraść
#
![Tumurochir - Przez fejki PiS w sprawie rzekomego torturowania przez "reżim Tuska" pod...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f14418d057ffc784deda6783b3db31a417733d1a08fbbd06fb64fd43baf565a1,w150.jpg)
źródło: GRaO9zNWUAAlUh7
Pobierz
kamilek123 +301
Mi osobiście bardzo podobało się rozwiązanie z niegraniczonym udźwigiem z np. #gothic, by niepotrzebnie nie wracać po 2-3 razy z jakiejś jaskini do miasta, tylko wyczyścić całą lokację i później jednorazowo wszystko sprzedać handlarzom w mieście.
Jeśli jest to i tak gra single player (udźwig nie psuje balansu/daje przewagi nad innymi graczami, bo i tak gramy sami), albo nie ma mechaniki, która typowo opiera się na udźwigu (minusy przeciążenia z grubego pancerza, albo typowe mechaniki survivalowe, gdzie decyzja co ze sobą bierzemy jest istotna), to ograniczenia pojemności ekwipunku tylko mnie zawsze denerwowały.
Pytam, bo dłubię od jakiegoś czasu prototyp gry, która będzie miała ekwipunek. Docelowo rozważam, by nie wbudować żadnych ograniczeń pojemności/obciążenia, bo w sumie jeśli gra nie ma związanej z tym mechaniki, to po co? By niepotrzebnie bawić się w tetrisa (ograniczenie pojemności), albo micro-managment z min-max wartości przedmiotów?
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Dodam też tag #gamedev, bo może ktoś podrzuci ciekawe argumenty za/przeciw.
Czy wolicie brak ograniczeń udźwigu w grze, jeśli żadna mechanika tego nie uzasadnia?
@Pink_Floyd: Ja się nie zgodzę. Jeżeli ktoś nie chce mieć zabałaganionego ekwipunku gdy jest nieskończony (a w takim Gothicu 2 to naprawdę
Komentarz usunięty przez autora
@Silvaren: Jeżeli jesteśmy w jakimś dungeonie i nawet znajdziemy tam jakąś skrzynię to schowanie tam itemów żeby je odebrać później, powrót z dungeonu
To trochę jak ze strzelankami, są takie gdzie bardziej pasuje automatyczne leczenie za osłoną i takie gdzie bardziej pasuje padanie od jednego strzału i magazynki pamiętające ile naboi w nich zostało
źródło: comment_1620561919HPZF99foVxg9BYNy6Admtd.jpg
Pobierz@bary94pl: Nie, symulator chodzenia dla debili, który z erpegami nie ma nic wspólnego.
Aczkolwiek z drugiej strony jeżeli to się sprowadza jedynie do wracania do lokacji drugi i trzeci raz tak
- nieograniczony schowek, gdzie można trzymać wszystko to co znaleźliśmy
- zapewnienie łatwego
@Donmaslanoz14: mając ograniczony ekwipunek masz większą motywację aby tak zrobić
Komentarz usunięty przez autora
Tam miałeś siatkę, na której broń + sprzęt zajmowały określone ilości kratek. Zarządzanie tym wszystkim było bardzo intuicyjne i z jednej strony dawało dużo możliwości a z drugiej bardzo sensownie ograniczało gracza.
Można było targac miotacz ognia i wyrzutnie rakiet ale nie było miejsca na masę innych rzeczy. Małe giwerki zajmowały mało miejsca no ale