Aktywne Wpisy
![goferek](https://wykop.pl/cdn/c3397992/goferek_4O444SP5H5,q60.jpg)
goferek +175
Mirki, chciałem zdjąć koło i ukręciłem śrubę. Pękła niemal od razu. Co teraz zrobić?
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
![goferek - Mirki, chciałem zdjąć koło i ukręciłem śrubę. Pękła niemal od razu. Co tera...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/8e3b8167de26dd0fd1a6d04c7ae770c66c3407a813f8dd03c47a2b4d94634708,w150.jpg)
źródło: 451787441_376141092247562_9135432860710379730_n
Pobierz
Kopyto96 +118
Największe odpały, które miała moja ex, a które niestety dotyczą większości kobiet. Ku przestrodze wymienię wam te najbardziej absurdalne, których moja głowa do dziś nie pojmuje. Moje obserwacje dotyczą 3,5 roku mieszkania razem.
1.Brak umiejętności spędzania czasu samemu
-Autentycznie nie potrafiła nawet ze dwie godziny. Jeśli nic nie robiliśmy, bo nic nie zaplanowałem, siedziała obrażona i mówiła tylko, jak nienawidzi mieszkania w bloku (była ze wsi), albo że jej życie jest bez sensu xD A nie daj Boże, jak ja gdzieś wyszedłem, a ona nie miała planów ( i tak 90-95 % weekendów spędzaliśmy razem)
2.Pretensje
1.Brak umiejętności spędzania czasu samemu
-Autentycznie nie potrafiła nawet ze dwie godziny. Jeśli nic nie robiliśmy, bo nic nie zaplanowałem, siedziała obrażona i mówiła tylko, jak nienawidzi mieszkania w bloku (była ze wsi), albo że jej życie jest bez sensu xD A nie daj Boże, jak ja gdzieś wyszedłem, a ona nie miała planów ( i tak 90-95 % weekendów spędzaliśmy razem)
2.Pretensje
Mi osobiście bardzo podobało się rozwiązanie z niegraniczonym udźwigiem z np. #gothic, by niepotrzebnie nie wracać po 2-3 razy z jakiejś jaskini do miasta, tylko wyczyścić całą lokację i później jednorazowo wszystko sprzedać handlarzom w mieście.
Jeśli jest to i tak gra single player (udźwig nie psuje balansu/daje przewagi nad innymi graczami, bo i tak gramy sami), albo nie ma mechaniki, która typowo opiera się na udźwigu (minusy przeciążenia z grubego pancerza, albo typowe mechaniki survivalowe, gdzie decyzja co ze sobą bierzemy jest istotna), to ograniczenia pojemności ekwipunku tylko mnie zawsze denerwowały.
Pytam, bo dłubię od jakiegoś czasu prototyp gry, która będzie miała ekwipunek. Docelowo rozważam, by nie wbudować żadnych ograniczeń pojemności/obciążenia, bo w sumie jeśli gra nie ma związanej z tym mechaniki, to po co? By niepotrzebnie bawić się w tetrisa (ograniczenie pojemności), albo micro-managment z min-max wartości przedmiotów?
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Dodam też tag #gamedev, bo może ktoś podrzuci ciekawe argumenty za/przeciw.
Czy wolicie brak ograniczeń udźwigu w grze, jeśli żadna mechanika tego nie uzasadnia?
Komentarz usunięty przez autora
Teraz jednak kiedy mam mało czasu żeby sobie w spokoju pograć po prostu drażni mnie to bo marnuje mój cenny czas który chcę przeznaczyć na właściwą część rozgrywki.
Jak już spełnisz ten warunek to wówczas nie miałbym
Teoretycznie, udźwig ma sprawić, że w takim np. stalkerze nie zabierzesz ze sobą wagonu amunicji i apteczek itp. Koniec końców jednak nigdy nie miałem(a grałem nawet w mody, #!$%@? trudne) problemu z obydwoma powyższymi ALE jednocześnie miałem mocno ograniczony wybór oręża. Zamiast mieć na
Niezależnie od systemu, moim zdaniem upierdliwość ta ma swoje zalety - nie masz bałaganu w plecaku, pozbywasz się miniona niepotrzebnych rzeczy i szybciej znajdziesz to, czego potrzebujesz. Czasem trzeba się trochę nakombinować, żeby zmieścić się w limitach, ale jednak jakoś
Spójrz na resident evil – w całej serii motywem przewodnim jest zarządzanie zapasami, decydowanie co jest nam potrzebne, a co nie – tym bardziej, że przedmioty potrzebne do ukończenia zagadek też zajmują miejsce w ekwipunku. Gra zmusza nas do wyboru – tym bardziej, że często backtracking jest znacznie kosztowniejszy niż pozostawiona gdzieś rzecz. Jest więcej stanów w których gracz może się znaleźć – dodaje to dodatkowej głębi gry, jest ekstra element kombinowania i strategizowania. Jest to dodatkowy element zarządzania surowcami.
W większości cRPGów zarządzanie ekwipunkiem absolutnie nie ma sensu. Jeśli backtracking jest darmowy, to tę mechanikę można po prostu…
@Ercefet: właśnie o to mi chodziło.
Dlatego doprecyzowałem w pytanie: "Jeśli jest to i tak gra single player (udźwig nie psuje balansu/daje
Jeżeli gra kreuje się jednak na grę survivalową to wtedy jak najbardziej taka mechanika już ma sens, w grach stricto RPGowych jest to