Tak tylko przypominam że Uncharted 4 z 2016 miał lustra, które "odbijały" obraz przez cały czas. Tak samo zresztą Grand Theft Auto V z 2013 (PS3 i Xbox 360). Niestety w Cyberpunku nie było czasu na aż takie dopracowanie luster bo zajmowali się odbiciami na stole, na które nikt nie zwraca uwagi oprócz bohatera tego tagu #cyberpunk2077 ( ͡°͜ʖ͡°) #cyberpunk2077 #uncharted4 #uncharted #ps4
@cin123654: Panie Badowski, przyznasz się w końcu pan kiedyś do partactwa? W Cyberpunku jest RT, mogliby też użyć starodawnych sztuczek ale tego nie zrobili poza fragmentami, gdzie się przyklejamy do lustra i musimy je włączyć. A czemu? Bo ci partacze nie potrafili ogarnąć animacji naszej postaci w 3 osobie i jej poruszanie się jest karykaturalne co doskonale widać na cieniach. Każda jedna gra FPS potrafi to garnąć, w Cyberpunku kończyny latają
@cin123654: Kamera przez którą widzi gracz nie musi renderować pełnego ciała postaci. Obiektowi rąk i nóg można wyłączyć odbicia i cienie, a pełny model gracza wyłączyć z obrazu obydwu kamer nie usuwając rzucania przez niego cienia i odbić. Ewentualnie zrobić to jako jeden obiekt ale korzystać z innych animacji dla fpp i tpp, tak jak jest to zrobione w #arma3 i #escapefromtarkov oraz chyba też w #starcitizen
@Czarna_ksiazka: lepiej bylo zbic lustra - wtwdy byłby płacz że poszli na łatwizne jak w wielu grach nawet nowych. Albo nie dawać ich w cale jak w assasynach..
@cin123654: mi to akurat osobiście nie przeszkadza, co nie zmienia faktu, że działające lustra są w grze, więc to nie kwestia sprzętu. Pokazuje to tylko kolejne pójście na łatwiznę w grze dekady.
@Czarna_ksiazka: sprawdz chociać, zweryfikuj co mowie... Przekonaj się,. Moc PS4 jest tak duża że jak jest scena z lustrem to jest mega przycieta bo już wtedy i tak ledwo zipie
@cin123654: Jak to się odnosi w jakikolwiek sposób do tego co napisałem? Jest masa gier, które bez problemu potrafią imitować zachowanie naszej postaci w TPP podczas patrzenia z FPP, nawet GTA które w trybie FPP zmienia sterowanie i animacje naszej postaci na bardziej sztywne ale dalej wyglądające na tyle dobrze, że można je pokazać w lustrze. Nie mówiąc już o grach multi, które mając tylko FPP jak Battlefield potrafi bez problemu
@Czarna_ksiazka: Wyłączone lustra - moc konsol to jeden z powodów, pokazałem jak to wygląda na PS4. Więc lepiej je zbić ( GEARS 5 ) czy zrobić lustro on/off
@cin123654: Skąd w ogóle wytrzasnąłeś Gearsy i Assasyny? Cyberpunk pozwala ci wejsc do swojego apartamnetu, lazienki w świecie gry także są i dostajemy lustra takie jakie dostajemy. Kto normalny wymagałby by były lustra w Assassin's Creed Valhalla. Wciąż się upierasz że kosnole by nie wytrzymały ale jakos daly rade w Uncharted Gta i RDR
@Exenex: I co z tego, tu koledzy pokazali lustra w grach z 2003 roku, GTA z 2013 też ma lustra, A żaden ASSASY lustra nie ma - więc tam się przyczep że #!$%@? totalnie !!!! i nie ma luster , UBI nie umie zrobić LUSTRA w grach !!!!!
#cyberpunk2077 #uncharted4 #uncharted #ps4
A czemu? Bo ci partacze nie potrafili ogarnąć animacji naszej postaci w 3 osobie i jej poruszanie się jest karykaturalne co doskonale widać na cieniach. Każda jedna gra FPS potrafi to garnąć, w Cyberpunku kończyny latają
Komentarz usunięty przez autora
Ewentualnie zrobić to jako jeden obiekt ale korzystać z innych animacji dla fpp i tpp, tak jak jest to zrobione w #arma3 i #escapefromtarkov oraz chyba też w #starcitizen
@Czarna_ksiazka: https://youtu.be/yrlE2v1sVkA?t=243
zobacz jak to wygląd, ps4 ledwo takie coś robi, a ty chcesz lustra aktywne w całej grze