Wpis z mikrobloga

Tak tylko przypominam że Uncharted 4 z 2016 miał lustra, które "odbijały" obraz przez cały czas. Tak samo zresztą Grand Theft Auto V z 2013 (PS3 i Xbox 360). Niestety w Cyberpunku nie było czasu na aż takie dopracowanie luster bo zajmowali się odbiciami na stole, na które nikt nie zwraca uwagi oprócz bohatera tego tagu #cyberpunk2077 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#cyberpunk2077 #uncharted4 #uncharted #ps4
Rafaello91 - Tak tylko przypominam że Uncharted 4 z 2016 miał lustra, które "odbijały...

źródło: comment_1617833266HOwMnQo9ZcScitGr3BBtle.jpg

Pobierz
  • 109
  • Odpowiedz
@cin123654: Panie Badowski, przyznasz się w końcu pan kiedyś do partactwa? W Cyberpunku jest RT, mogliby też użyć starodawnych sztuczek ale tego nie zrobili poza fragmentami, gdzie się przyklejamy do lustra i musimy je włączyć.
A czemu? Bo ci partacze nie potrafili ogarnąć animacji naszej postaci w 3 osobie i jej poruszanie się jest karykaturalne co doskonale widać na cieniach. Każda jedna gra FPS potrafi to garnąć, w Cyberpunku kończyny latają
  • Odpowiedz
@cin123654: Kamera przez którą widzi gracz nie musi renderować pełnego ciała postaci. Obiektowi rąk i nóg można wyłączyć odbicia i cienie, a pełny model gracza wyłączyć z obrazu obydwu kamer nie usuwając rzucania przez niego cienia i odbić.
Ewentualnie zrobić to jako jeden obiekt ale korzystać z innych animacji dla fpp i tpp, tak jak jest to zrobione w #arma3 i #escapefromtarkov oraz chyba też w #starcitizen
  • Odpowiedz
@cin123654: Jak to się odnosi w jakikolwiek sposób do tego co napisałem? Jest masa gier, które bez problemu potrafią imitować zachowanie naszej postaci w TPP podczas patrzenia z FPP, nawet GTA które w trybie FPP zmienia sterowanie i animacje naszej postaci na bardziej sztywne ale dalej wyglądające na tyle dobrze, że można je pokazać w lustrze. Nie mówiąc już o grach multi, które mając tylko FPP jak Battlefield potrafi bez problemu
  • Odpowiedz
@cin123654: Skąd w ogóle wytrzasnąłeś Gearsy i Assasyny? Cyberpunk pozwala ci wejsc do swojego apartamnetu, lazienki w świecie gry także są i dostajemy lustra takie jakie dostajemy. Kto normalny wymagałby by były lustra w Assassin's Creed Valhalla. Wciąż się upierasz że kosnole by nie wytrzymały ale jakos daly rade w Uncharted Gta i RDR
  • Odpowiedz
@Exenex: I co z tego, tu koledzy pokazali lustra w grach z 2003 roku, GTA z 2013 też ma lustra, A żaden ASSASY lustra nie ma - więc tam się przyczep że #!$%@? totalnie !!!! i nie ma luster , UBI nie umie zrobić LUSTRA w grach !!!!!
  • Odpowiedz