Wpis z mikrobloga

Tak tylko przypominam że Uncharted 4 z 2016 miał lustra, które "odbijały" obraz przez cały czas. Tak samo zresztą Grand Theft Auto V z 2013 (PS3 i Xbox 360). Niestety w Cyberpunku nie było czasu na aż takie dopracowanie luster bo zajmowali się odbiciami na stole, na które nikt nie zwraca uwagi oprócz bohatera tego tagu #cyberpunk2077 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#cyberpunk2077 #uncharted4 #uncharted #ps4
Rafaello91 - Tak tylko przypominam że Uncharted 4 z 2016 miał lustra, które "odbijały...

źródło: comment_1617833266HOwMnQo9ZcScitGr3BBtle.jpg

Pobierz
  • 109
  • Odpowiedz
@Rafaello91: Post ma charakter, pacz w grze z 2013 roku sa lustra, a w CP nie ma, niby są ale je trzeba odpalić. Tylko Zastanów się jak robi się lustro w grach i odpowiedz sobie na pytanie czemu nie ma na stałe
  • Odpowiedz
@Rafaello91: Zobacz co wstawiłaś, jaka tego jest rozdzielczość, postać jest cała rozmazana ( GTA ), teraz pomyśl że już bez luster na PS4 masz 20 - 23 fps, odpal lustra to ile będzie 10 ? To właśnie optymalizacja..... a z kolegi strony to szukanie dziury w całym. To co pokazałem ze stołem RT, nie da się ogarnąć żadną metodą tylko RT. Dziwię się że w PC nie dali odbić luster RT
  • Odpowiedz
@cin123654: Nikt przecież nie pisze o efekcie lustra w lustrze, bo tego nigdy nie było w grach i długo nie będzie. Chodzi o to, żeby lustra odbijały naszą postać - szklany stół może odbić mnóstwo reklam i innych elementów otoczenia na rozległej, otwartej przestrzeni, ale normalne lustra w zamkniętych pomieszczeniach trzeba było wyłączyć, logiczne
  • Odpowiedz
@Exenex: Są już gry z efektami lustra w lustrze tylko musisz mieć grę z RT ( przykład Mincraft RTX), lustra zrobili takie żeby konsolowcy jeszcze bardziej nie krzyczeli że to ledwo łazi - zrozum to. Odbicia postaci metodą RT nie zrobią póki nie poprawią modelu FPP - już tłumaczyłem, ale ten błąd istnieje od 1993 roku !!
  • Odpowiedz
@Exenex: ciężko ci wytłumaczyć więc powoli

W CP lustra tworzy się jak w każdej grze, statyczny obraz tekstura dynamiczny druga kamera ( np ta z trybu foto ). Lustra są zakryte gdyż i tak na konsolach bez tego masz 20-25 fps, z odpalonymi lustrami byłoby 10 ( bo ten efekt zabiera dużo mocy )

Jest druga opcja lustra RT ( nie zastosowana ), ale masz odbicia od innych powierzchni metodą RT
  • Odpowiedz
@cin123654: No tak więc w Uncharted 4, Grand Theft Auto V w momencie gdy pojawiało się lustro nagle miałeś 10 fps haha ( ͡° ͜ʖ ͡°) już nawet nie chcialem wspominać o The Last Of Us
  • Odpowiedz
@Rafaello91: Wiesz że CP dla konsol to mega wyzwanie, i masz grafikę jaką masz - nawet LOW PC wygląda lepiej. Muszą coś wyciąć żeby konsolowcy byli zadowoleni z 25 fpsów . Porównaj tekstury w GTA i już masz różnicę gdzie konsola ma miej do roboty. Jak dobrze pamiętam w GTA nie masz ( wersja konsole ) SSR, a odbicia w galeriach sklepów to rozmazana tekstura.

W PC i RT mają większe
  • Odpowiedz
@cin123654: Co z tego skoro te lustra były. Wciąż gadasz o technikaliach, nie rozumiejąc że ktoś się kiedyś musiał napracować nad tym by zrobić symulację lustra. Gadasz caly czas o tym jak to jest tworzone nawet nie zauważając że w oryginalnym wpisie dałem w cudzysłów słowo 'odbijanie' bo tak naprawdę wiem że to jest sztuczka tylko co z tego? Na przestrzeni ostatnich lat wiele gier to zrobiło, ale nie zrobił tego
  • Odpowiedz