Wpis z mikrobloga

Tak tylko przypominam że Uncharted 4 z 2016 miał lustra, które "odbijały" obraz przez cały czas. Tak samo zresztą Grand Theft Auto V z 2013 (PS3 i Xbox 360). Niestety w Cyberpunku nie było czasu na aż takie dopracowanie luster bo zajmowali się odbiciami na stole, na które nikt nie zwraca uwagi oprócz bohatera tego tagu #cyberpunk2077 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#cyberpunk2077 #uncharted4 #uncharted #ps4
Rafaello91 - Tak tylko przypominam że Uncharted 4 z 2016 miał lustra, które "odbijały...

źródło: comment_1617833266HOwMnQo9ZcScitGr3BBtle.jpg

Pobierz
  • 109
  • Odpowiedz
@cin123654: Ale po co tu w ogóle jakieś porównania do innych gier? W świecie, w którym istotną rolę odgrywa styl i wygląd nie można nawet się przejrzeć w lustrze. Gdyby gra miała być w TPP, to rozbudowany kreator miałby sens. CP jest w FPP, więc gracze zwrócili uwagę, że rozbudowany kreator postaci i możliwość customizacji nie mają za wiele sensu, więc redzi powiedzieli, że przecież będzie można się przeglądać w lustrach
  • Odpowiedz
@Exenex: poczytaj temat, sama zarzucasz że CDP luster nie umie zrobić, inni zarzucają że w GTA 5 są lustra... płaczesz jakby to było wielkie coś, a jak pokazuję że takie UBI nie umie luster robić i w żadnym Assasynie nie ma tego to już odwracasz kota ogonem....

CDP zrobili lustra na tyle ile mogli, UBI nie umie lustra zrobić i nie ma go w żadnym ASSASYNIE, a w Gersach 5 (
  • Odpowiedz
@Rafaello91: nie czepiam się jakoś bardzo, ale w takim razie jakto jeat że 20letnie gry nie chodzą na moim super kompie? Nie jestem programistą ale myślę że 8lat mogły się zmienić silniki i pewne rzeczy już nie są obslugiwane
  • Odpowiedz
@KaiserBrotchen: tu masz lepszy przykład jak działają lustra - po prostu jak lustra - odbijąją obraz. Dobrze widać zastosowany steady cam dla postaci, żeby nie wywoływać u graczy choroby lokomocyjnej (choć i tak czytałem narzekania, że kilka osób ma i tak z tym problemy w tej grze). Widać również, że model gracza nie posiada głowy aby nie zasłaniać widoku przed oczyma gracza okularami czy długimi włosami postaci.

Domyślnie odbicie gracza jest
pablo397 - @KaiserBrotchen: tu masz lepszy przykład jak działają lustra - po prostu j...
  • Odpowiedz
@pablo397: trochę dziwnie jest to rozwiązane. Do ciała postaci mogli "doczepić" osobny obiekt głowy i go nie renderować przez kamerę oczu, dokładnie takie rozwiązanie wykorzystuje #arma3 i #dayz.
Ale bardziej zastanawia mnie to, że te lustra z którymi można wejść w interakcję wymagają włączenia, a w innych miejscach odbicia działają tak jak powinny.

Nie wiem jak chcieliby rozwiązać obecność dodatkowego modelu z innym zestawem animacji tylko potrzebnego tylko do odbić
  • Odpowiedz