Wpis z mikrobloga

Tak tylko przypominam że Uncharted 4 z 2016 miał lustra, które "odbijały" obraz przez cały czas. Tak samo zresztą Grand Theft Auto V z 2013 (PS3 i Xbox 360). Niestety w Cyberpunku nie było czasu na aż takie dopracowanie luster bo zajmowali się odbiciami na stole, na które nikt nie zwraca uwagi oprócz bohatera tego tagu #cyberpunk2077 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#cyberpunk2077 #uncharted4 #uncharted #ps4
Rafaello91 - Tak tylko przypominam że Uncharted 4 z 2016 miał lustra, które "odbijały...

źródło: comment_1617833266HOwMnQo9ZcScitGr3BBtle.jpg

Pobierz
  • 109
@Exenex: I taką metodę zastosowali , w lustrach ( dziwię się czemu nie w RT), a włącza się i wyłącza gdyż lokacje są znacznie większe, a w lustrze tak moc obliczeniowa jest potrzebna że klatki lecą na szyję ( widać to w konsolach jak muszą obniżyc do minimum jakość grafiki ) - temu w grach przed RT praktycznie nie stosuje się odbić w szybach, lustra to rzadkość, a jak są to