Wpis z mikrobloga

#unrealengine czy jak mam blueprinta "load level instance" to mogę się jakość odnieść do tego co stworzę zanim to stworzę? Chodzi o to, że spawnuję poziom i muszę usunąć kilka rzeczy z niego i dopiero wtedy chciałbym żeby się pojawił... a teraz jest tak, że te obiekty są tworzone, a następnie usuwane i je widać przez ułamek sekundy, no i takie to nieoptymalne się wydaje.
  • 8
@s_theCapt:
1. To po co one sa, skoro je i tak usuwasz? Nie lepiej w druga strone: niech ich nie bedzie i je tworz tylko, gdy potrzebne?

2. Zrob je niewidzialne i zmieniaj widocznosc, gdy potrzebne/usuwaj gdy nie
@taju: te "kilka rzeczy" to w zasadzie po prostu postać gracza. Pewnie da się ją jakoś zespawnować, ale no jest już ta gotowa od początku, a jak kopiuję cały etap (żeby zrobić nieskończoną drogę) to kopiuje mi razem z tymi pozycjami startowymi więc mam dwa samochody i jeden spada w przepaść... i jeszcze zapytam od razu czy to co robię ma sens? Bo w sumie nie wiem co się stanie jak
@s_theCapt:

load level instance

a jak kopiuję cały etap (żeby zrobić nieskończoną drogę)


a, no to prawdopodobnie nie jest to najlepsza metoda.

jak duzy (w sensie zarowno wielkosci, jak i obiektow na nim) jest ten level, ktory spawnujesz? jak chcesz, to mi wyslij zrzut ekranu pw.

bo mozliwe, ze lepiej to zrobic
a) spawnujac blueprint "droga" zamiast caly level
b) level streaming
c) podzielic na 2 levele: 1-pozycja startowa 2-ten do
@s_theCapt: damy rade. Kamerki nie uzywamy. Po prostu latwiej bedzie z dzielonym ekranem. Mozesz sluchac i zadawac pytania piszac.
Wyslij mi dzis godzine i discord w wiadomosci. Tak zebys mogl zostac na przynajmniej 30min, ale z rezerwa do 2h jesli bedzie trzeba xD