Wpis z mikrobloga

@EmcePomidor: Jak próbowałem wyjaśnić już wcześniej, opóźnienia nie muszą być zsynchronizowane.

Analogicznie jest w przeciwnym wypadku. Na monitorach 60 Hz, które do gier fpp ogólnie się nie nadają, przez ustawienie w grze 100 klatek na sekundę zamiast 60, jak na ekranie, także będziemy poprawiać komfort gry i zmniejszać opóźnienia. Częstotliwość odświeżania pozycji myszy (polling rate) może być kilka razy większa niż ten sam parametr w nawet najnowszej generacji monitorze za
  • Odpowiedz
@lesbijskiematkigejowscyojcowie:

a wyłączenie domyślnego limitu fps w HL1/CS 1.6 destruktywnie wpłynie na fizykę poruszania się postaci w tychże grach. Celem więc musi być robić najlepszy użytek z tego, co jest nam dostępne.


ale ja ciągle pisze że ten wpływ na fizykę nie jest "destruktywny". może faktycznie to prawda że jest wpływa jak robisz skoki co do piksela, ale ja wolę mieć 44fps więcej (płynniejszy
  • Odpowiedz