Wpis z mikrobloga

I kto zrobił tę klasyfikację? Seria 5 to klasa średnia, nie klasa premium i podział się robi od modelu, nie od marki.


@push3k-pro: 5 to klasa "średnia wyższa" czy segment wyżej od klasy średniej (bmw 3). Generalnie różnica taka, że za serię 5 zapłacisz dwa razy więcej w salonie niż za serię 3 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kefas_safek: tak tylko dopytywałem, bo jednak stare e60 będzie ciągle lepsze niż najnowszy citroen c3. W tych nowych autach jest efekt tego, że są nowe i współczesne (design, "pachnący" stan auta, multimedia) i to trochę zakrzywia odbiór - szczególnie jak się przejedziesz tylko przez chwilę. Ale jak zaczniesz korzystać codziennie i porównasz do starszej "klasy premium" to jednak jest mega różnica( ͡° ͜ʖ ͡°)
@bylem_zielonko: w sumie to zabawne że ludzie próbują się oszukać że tipo może być wygodniejsze na najbardziej budżetowym zawieszeniu jakie się montuje do aut.

Z drugiej strony piszą o kosztach serwisu na które się składa właśnie ilość wahaczy w e60 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie wiem jakim cudem rocznik auta może sprawić że więcej wyciszenia w drzwiach albo wahaczy w konstrukcji zawieszenia przegra z cyferka w dowodzie.
@TheSznikers: full pakiet?
-mpak
-grzane, masowane i wentylowane stołki
-night vision
-soft close
-wersja indywidual
-wyświetlacze w zagłówkach
-rolety
-szyber
-headup display
-kamery cofania
-aktywny tempomat
-cic
-dynamic drive
-active steering
-logic 7
-podsufitka z alcantary
-dostęp komfortowy
-adaptacyjne doswietlanie zakretow
-asystent swiatel drogowych
-telefon
-sterowanie glosem
-fotochromatyczne lusterka
- wiele wiele innych

Czy to taki full pakiet z ogłoszenia: Klima, podgrzewane fotele?