Wpis z mikrobloga

@bylem_zielonko: Nie mówię, że sensowne f10 za 40k chodzi. Mówię, że są inne samochody, które są wielokrotnie bardziej sensowne. Poza tym, za 40k spokojnie kupisz e90. Tylko mi nie mów, że to klasa niżej bo e60 to też klasa niżej od "premium" siódemy.

Jak masz 40 tys na samochód, to nie masz pieniędzy na samochód premium, kropka.
Poza tym, za 40k spokojnie kupisz e90.


@Virti: ale wiesz, że e90 to auto z tej samej generacji modeli co e60? premierę miało chwilę później, ale tak jest zawsze, że jak wchodzi nowa generacja to zaczyna się od serii 7 i później wchodzą inne. Za serię 3 z tych samych lat chcesz dać więcej niż za serię 5? nie kumam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W tych pieniądzach
@naltus: w PL ciężko znaleźć, ale to nie znaczy, że jak porządnie nie poszukasz to nie znajdziesz - po jakichś lekkich przygodach etc, a nie spawane z dwóch. Tylko nie można szukać w najtańszych ofertach, bo to z góry skazane na porażkę. Tak wiem jakoś musisz sobie racjonalizować wybór tipo czy innej toyoty yaris z silnikiem 100KM i od razu wyzywać od baranów kogoś kto tę racjonalizację podważa ( ͡°
@Virti: nie kumam XD 38k to za mało na e60?
Bo to, że auto się zestarzało, nie znaczy że wypadło z gamy premium

A jak zbijesz segment to będziesz miał tylko markę premium, ale model niski. To że kupisz nową serię 1 nie znaczy, że masz coś lepszego niż stara 5, bo to już dwa segmenty niżej i z premium zostaje tylko znaczek BMW ( ͡° ͜ʖ ͡°
@Virti: bo tak się mówi w przenośni - skoro w latach kiedy miało premierę było segmentem E i było premium to takim zostaje. Jeżeli widzisz auto tylko z perspektywy roku produkcji to możesz tak mówić, że dziś już nie jest premium, bo nie kosztuje 300tys i nie jest tak prestiżowe jak G30, ale nie zakrzyczysz rzeczywistości, że egzemplarz e60 w dobrym stanie będzie dalej pod wieloma względami lepszy niż jakieś współczesne
@bylem_zielonko: O jakim ty wykończeniu mówisz. Losowo wybrane wnętrze z google images: bananowa skóra, drewniane wstawki rodem z kredensu babci i konsola środkowa z tych samych materiałów co później produkowana insignia.

Nie wspominając o tym ile z tej "jakości" po 13 latach wypierdział niemiec ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Idąc dalej - zawieszenie - doprowadzenie do stanu z roku produkcji ile kosztuje? 10-12tys?

Silnik, skrzynia - jakakolwiek dalsza
O jakim ty wykończeniu mówisz. Losowo wybrane wnętrze z google images: bananowa skóra, drewniane wstawki rodem z kredensu babci i konsola środkowa z tych samych materiałów co później produkowana insignia.


@Virti: ale wiesz, że jakość materiałów to nie tylko kolor czy wygląd? Kiedyś miałem e46 i za każdym razem gdy przesiadałem się do auta segment wyżej z tych samym lat to w każdym detalu czułem różnicę - zaczynając od deski poprzez
Używka jest fajna. Dopóki nie trafisz na minę. Ja trafiłem. Przez rok #!$%@? drugie tyle co kupiłem i dziękuję. Wolę tipo z salonu niż używanego, zamaskowanego trupa.