Wpis z mikrobloga

Czy ktoś z Was miał może podobny problem albo ma pomysł co może być winne? Mam w swoich standardowych elektrycznych stołkach w E46 coupe pompowanie lędźwi. W momencie kupna fotek pasażera działał prawidłowo, natomiast pasażera w ogóle. Wymieniłem bezpiecznik i regulacje ożyły, natomiast pompowanie dalej było martwe. Zdaje sobie sprawę, że przez internet nikt mi nie zdiagnozuje usterki, ale czy może wiecie co najbardziej w tej instalacji zawodzi albo gdzie zacząć szukać problemu? Z elektroniki jestem zielony, aczkolwiek myślałem o obejrzeniu jakiegoś poradnika o mierniku i pomierzeniu włącznika i ewentualnie kompresora, gdzie nie ma prądu. Oglądałem fotel od dołu, ale niczego nie widzę, żadnych odpiętych kabli. Przycisk w ogóle nie reaguje, nie słychać dźwięku tłoczenia. Czy ewentualnie ktoś z mazowsza/lubelszczyzny jest chętny się podjąć naprawy? Mój mechanik mówi, że nie zajmuje się takimi rzeczami, a nawet nie wiem komu w moim mieście mógłbym to oddać. #bmw #e46 #mechanikasamochodowa #samochody #motoryzacja #naprawa
WARKUTONU - Czy ktoś z Was miał może podobny problem albo ma pomysł co może być winne...

źródło: comment_1613408849fugSZQeUKBdlLLZXvVjCsd.jpg

Pobierz
  • 7
@baNicja dziękuję, ale nie jestem tym typem lenia, który pisze posta i liczy, że wszyscy wszystko za niego zrobią. :D czytałem ten wątek już kilka razy, bo przeszukałem polskie, angielskie fora, polskiego i angielskiego YT i nie znalazłem nic, co mogłoby mi jakoś znacznie pomóc. Ktoś opisywał, że mu kompresor pompuje, ale powietrze nie dociera do poduch, ktoś pisze które bezpieczniki sprawdzić, ktoś jak zamontować, ale nigdzie nie znalazłem rady co najczęściej
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@WARKUTONU: haha myślałem że znajdziesz odpowiedź w tym wątku bo zauważyłem że głęboko wchodzą w temat ;) najszybciej chyba uzyskasz odpowiedź na grupach na FB, często korzystam z angielskiej grupy E46 KINGS gdzie ludzie są pomocni i troszkę bardziej ogarnięci