Wpis z mikrobloga

No i ch.j bombki strzelił, ani 2.0, ani hybrydy, tylko po raz kolejny okrojony z mocy 1.6 MPI (132 w MD/UD -> 128 w AD -> 123 w ch.j-wie-czym). Co z tego, że jestem nim w stanie zejść w okolice 5l w trasie i o LPG nawet nie myślę, jak przy wyprzedzaniu lub rozbiegu na autostradzie trzeba kalkulować i kręcić w okolice 6k rpm, a czasem nawet odpuścić i toczyć się średnio-ekscytującym tempem. Dla czego nie wstawią tam T-GDI chociaż?

EDIT: 10.6 (MT) lub 10.7 (CVT) do setki - mało śmieszny żart. Opcje dodatkowe też na bogato - chcesz nawigację, płać 11k, bo sprzedamy Ci ją tylko z głośnikami BOSE.

#hyundai #motoryzacja

Przy okazji - szukam auta, które pomieści 4 osoby z bagażem, będzie kosztowało w okolicach 100-110k max, zejdzie poniżej 9s do setki i serwis utrzymaniowy nie będzie wymagał kredytu lub sprzedaży narządów. 4-letnie premium mnie nie interesuje, 50k tez nie dołożę.
testuser - No i ch.j bombki strzelił, ani 2.0, ani hybrydy, tylko po raz kolejny okro...

źródło: comment_1612945349SuOFGK7j1liiaFC9h88jk2.jpg

Pobierz
  • 13
szukam auta, które pomieści 4 osoby z bagażem, będzie kosztowało w okolicach 100-110k max, zejdzie poniżej 9s do setki i serwis utrzymaniowy nie będzie wymagał kredytu lub sprzedaży narządów


@testuser: w dobie dzisiejszego pędu za ekologią - zapomnij ( )
Ma wyjść Elantra N, możesz poczekać, ale 110k to na pewno nie będzie kosztować.
patrzyles skode scale?


@waclaw-jasinski: on szuka samochodu na 4 osoby, a nie przedłużonej Fabii ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

@testuser: kompletnie nie rozumiem dlaczego Koreańczycy na polski rynek rzucają tylko gównosilniki, myślałem, że już darowali sobie target januszy "byz turbiny to panie bedzie do kuńca świata jechoł".
patrzyles skode scale?


@waclaw-jasinski: wg konfiguratora okolice 90k z DSG, dobił bym to tych 100k z dodatkami pod siebie - kusi, tylko ni to HB ni kombi. Generalnie do VAGów mam ambiwalentne uczucia - jak 4 lata temu w 2 salonach (Skoda i VW) kompletnie mnie osrali, tak omijam je do dziś. Wszedłem normalnie ubrany, poprosiłem na recepcji o to, by sprzedawca podszedł w wolnej chwili, bo chcę kupić auto i
@testuser: mam elantre AD z 2017 roku. Jak za tą cenę wtedy to było spoko auto. Jak za obecną nową to nie warto. W ogóle jestem w szoku bo było kiedyś info, że nie będą już sprzedawać w europie bo za mała sprzedaż a za duże normy. Osobiście dziś jeśli miałbym kupować elantre to ściągałbym z ameryki 2-3letnią za 60k już w Polsce do ściągnięcia z silnikiem 2.0. Auto jest bardzo
rzucają gówno silniki bo nie opłaca się im przy tych nowych spełniać norm europejskich itd.


@Gewon: no nie do końca, bo w Niemczech paleta silników wygląda zupełnie inaczej. Swego czasu sprzedawali tu nawet Soula 1.6 t-GDi 204KM - zajebiste auto xD
mam elantre AD z 2017


@Gewon: też mam ( ͡º ͜ʖ͡º) i sobie chwalę - kupiłem z salonu w bardzo dobrej cenie Przez 4 lata tylko serwis, 2 razy w roku jadę do nie-ASO na sprawdzenie i nic nie znajdują. Dywaniki przetarłem po pół roku, na podmuchy boczne faktycznie bardzo wrażliwe, ale to cena za bezobsługową belkę skrętną z tyłu. Generalnie nie odczuwałbym potrzeby wymiany, gdyby
@Gewon: Kiedyś znalazłem dolot z KN (niby do amerykańskiego 1.8 NA, ale to bliźniacze konstrukcje) + soft - 150+ KM powinno dać radę. Turbo to auto nie warte, ewentualnie poszukał bym jakiegoś rozbitka z 2.0t, tylko takie grubsze zmiany to już z komplecie z zawiasem i heblami.