Wpis z mikrobloga

@Joachim_Mordechaj: Nie widać.. może się coś przypchało, bo odkręciłem korek od zbiorniczka płynu chłodzącego a tam jakaś piana.. Dolałem trochę płynu chłodzącego i zaczął żyć własnym życiem.. może zasyfiony i zapowietrzony układ
@Kaneczai: Możesz mieć zapchaną nagrzewnicę. Ciepłe powietrze idzie dopiero przy 3-4k rpm bo wtedy masz wyższe ciśnienie w układzie chłodniczym którego nagrzewnica jest częścią.
W takiej sytuacji wentylatory mogą zapieprzać z dowolną prędkością ale nic to nie da skoro płyn przez nagrzewnicę ledwo idzie.
@Kaneczai: Wiele samochód posiada dodatkowy zawór na małym obiegu chłodzenia (czyli na przewodzie do nagrzewnicy), uruchamiany cięgłem (albo siłownikiem w klimatronikach).
Jak on się zablokuje to tak będziesz miał - temperatura silnika w normie, a w środku zimno.

Oczywiście tak też zadziała każda inna blokada małego obiegu - np. zapowietrzenie, zarośnięcie syfem, zagięty wąż.

Jak masz LPG to jeszcze podejrzany jest sposób podłączenia reduktora.
Płyn chłodniczy jest i dodam, że cały czas chodzą wentylatory.. temp wody 90 non stop. Ktoś ma jakiś pomysł?


@Kaneczai: jakie to auto? W Oplu miałem tak kiedyś że... ośka pompy wody puściła i wirnik nie kręcił się praktycznie.

A po drugie może to awaria czujnika temperatury?