Wpis z mikrobloga

No chyba ze w Europie - tam wpiszemy 790, bo podatek większy wiec aku mniejszy.

No i w umówię żeby nie było będzie tylko gwarancja na 640.

No po dwóch latach to 80% maks, wiadomo ziomus nie ładuj na maksa bo skrocisz żywotność , ładuj na zasięg na 512.

No i zima wiadomo ciężko, realnie 400 na trasie.

Zaczekaj śmigasz w mieście, a jak tak to 300 maks i ładuj za 200
@yuio:

No chyba ze w Europie - tam wpiszemy 790


wymaksowana wersja, już z dodatkowym autopilotem, najdroższym lakierem, wszystkimi opcjami to 696k PLN.

No po dwóch latach to 80% maks


To stoi w sprzeczności z danymi z ponad kilkuset tysięcy Tesli jeżdżących po drogach: https://electrek.co/2018/04/14/tesla-battery-degradation-data/screen-shot-2018-04-14-at-2-56-15-pm/

Inna sprawa, że Model Plaid ma jeździć na nowych bateriach 4680, które mają mieć jeszcze lepszą żywotność, ponad 1 milion mill.

No i zima wiadomo ciężko